![]() |
Kapsaailon #1403
De nieuwe :D!
Maar ik weet echt niet wat kapsalon is... wat houd het 'gerecht' in? |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Wie heeft er berichten geplaatst?
Totaal aantal berichten: 501 Gebruikersnaam Berichten Schrödinger 55 .sann 50 Carn 42 Absinthe 38 Dobermann 34 Paranoide 32 Noedelhap 30 Azèche 24 Volkert 18 Gnork 17 Stefenootje 16 Uice 16 MiBe 14 Sarah 13 Quis 2.0 12 Rationeel 11 Sherlock 10 Calculi yukon 9 bloemmetje97 8 Elmp 7 Andijvie 7 mijamoto 7 Lorelei 5 Little Phoebe 4 Mc Kauw 4 deadlock 4 Martiño 4 Pippeloen 3 Jeanne d'Arc 3 Sabir 3 Onait Sirch 1 |
Grave is een "stad" ja? Met 8800 inwoners? :D(N)
|
Ik zou "kapsaailon" doen, trouwens. En dat hele titel ook veranderen, for that matter :P
|
"Kapsaailon" had ik ook bedacht, maar volgens mij was die al geweest.
|
Zal ik er dan kapsaailon van maken?
|
Probably, inderdaad. Oh well.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Is dat wel een 'gangbare' combo? Stiekem wil ik het proberen, al klinkt het heel vreemd... :bloos: |
Voor iedereen die van goede muziek houdt! |
schrödinger/kazet/dobermann;
Er is een speelbare beta-demo (gebruikt voor presspreviews, maar een paar uur aan content) van Deus Ex Human Revolution :o bij mij doet ie het prima :cool: |
Toevallig heb ik eergisteren een album "gekocht" van Grinderman, maar ik moet 'm nog luisteren.
|
Citaat:
Miami Vice. Blade Runner. Battlestar Galactica. :| |
Citaat:
|
Voor iedereen die van goede muziek houdt!
:o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, gaat dit gebakje dat trekken? C2DE6600/2GB RAM/3870 :P |
Citaat:
Hoewel hij is op zich prima geschikt is voor Matlab e.d. |
lijkt me wel, alhoewel de settings van de beta erg beperkt zijn. geen edge-AA en minder hoge resolutie mot werken :P
+ linken mag niet :o Maar even zoeken naar Deus Ex Human Revolution Beta zal al snel resultaat opleveren! |
ik had twee jaar eerder moeten afstuderen. Alle postacademische opleidingen zijn onbetaalbaar geworden.
|
Hmm. Ik wacht nog even tot-ie op m'n favo tracker staat. Geen zin om public trackers te gebruiken.
|
Of je had natuurkundige moeten worden zodat je betaald wordt voor je postacademische opleiding. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ey, grappig! VBB converteert alt-255 naar sterretjes :cool: |
Citaat:
|
ik lees bijls 'nieuwe visie cultuurbeleid' en volgens mij gaan al mijn potentiële opdrachtgevers ook kopje onder :D:;:D;:D
|
Hé, ik besef ineens dat m'n vader er niet is! Mooi, kan ik even lekker tv kijken! :D
(btw; hij komt straks wel terug hoor) |
Citaat:
Citaat:
|
nee, ik denk niet dat cum laude er nog in zit. Daar was ik te ongeconcentreerd voor de laatste maanden. Roerige tijden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik mag hopen dat Boy Zonderman niet gay is.
PWOOAAAJHHHHHH |
Citaat:
|
ik schoot net in de lach onder de douche. Ik was aan het zingen en toen moest ik zelf lachen om de combinatie harige benen en hoge stem.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:51. |