![]() |
Vier forumsaairs picknicken in de woonkamer, zegt de een tegen de ander...#1404
"Nog steeds geen nieuw topic?" :|
|
Ik wilde geen nieuwe maken om te kijken hoe lang het zou duren tot er een nieuwe kwam! :o
|
Trouwens Calculi Yukon, optie 2 natuurlijk, mooi salarisje en geen saaie projecten! En zo zeker is het Rijk tegenwoordig niet meer.
|
Citaat:
|
Spoiler
:bloos: |
Die gaat bijna vallen!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou dinsdag dan maar even met m;n baas praten
|
ik dacht even dat ze allemaal zweetvoetjes hadden, maar ee van de dames heeft franse kaasjes meegenomen :y
|
Citaat:
Vieesss |
Ik zit me alvast voor te bereiden op vanavond, met dit soort muziek:
|
Ik zit nu te twijfelen of ik vanavond nauwelijks zal gaan drinken, zodat ik de boel nuchter gade kan slaan, of dat ik juist veel ga drinken, zodat het iets leuker wordt, maar er wel het risico bestaat dat ik sta te hossen op Cowboys en Indianen....
|
Weinig drinken en met een notitieboekje in een hoekje gaan zitten!
|
Citaat:
Ja, dat zou ik nog het liefst willen, en dan met een platvink in mijn zak waar ik af en toe een wanhopige teug uit neem ;) |
Citaat:
:|:| :|:|:| Citaat:
Ik kijk geen babyboom, tenminste, heb geloof ik één afl. gezien maar ik volg het niet. Misschien als ik weer verlegen zit om kijkdingen. Als het lekker emo is, is dat wel een pre hm. |
Citaat:
Misschien moet je het maar doen. Dan weet je zeker dat je nooit meer wordt uitgenodigd. (Y) |
Citaat:
Ja zo heet toch zo'n plat metalen flesje waar sterke drank in zit? Awesome lijkt me dat om te hebben! |
Citaat:
Weet niet hoe emotioneel en alles je tegenwoordig bent sinds je een bebe hebt? |
Als Gnorkie lol heeft gaat ie helemaal kronkelen en met zijn ledematen zwabberen :D Zoals dat van Azumanga Daioh. Even gifje zoeken.
|
Citaat:
|
|
Rationeel, mag je er nu bijzitten of ben je naar een andere ruimte verbannen? :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
platvink *o*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Huisgenote met heftige inkoop-pulsen
Mijn kamer lijd er nu onder -o- |
Citaat:
En het is nogal een tragisch seizoen, met sterfgevallen, en dingen die misgaan, en gewoon de gebruikelijke emotionaliteit, daar moet ik ook al om huilen hoor :o |
Hm. Ik ga het wel eens kijken. Als ik door alle GV heen ben!
|
Resident Evil 4 is trouwens een intens, INTENS baggerding.
|
iemand zin om te isketchen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het was dikke pret in de speeltuin met kabelbaan en klimrekding met chillmatten.
Ook voor sam trouwens. |
Wie is deze Sam nou?
|
dat heb ik vorige keer ook al gezegd, dat is mijn zoon.
|
trolol :D
|
Hmm, ik heb zin in terrassen :o Ik heb nu wel bier ingeslagen voor het saaie weekend (Y)
|
Nou ik ben helemaal klaar voor vanavond, met een blom in m'n haar en wat niet al *O**O*
Spoiler
|
ffs dobermann :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zal later vanavond nog wel even een na-foto, van als ik al ingedronken en opgemaakt ben, posten ;) |
Citaat:
|
Citaat:
En ik zou het knap van je vinden als je me nog helemaal 100% in je hoofd had van ruim een jaar geleden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:38. |