![]() |
Saais Wide Shut #1405
Zo!
|
Ik stem voor "Saais Wide Shut".
|
Zo!
|
(Y)
|
Welke titel had jij dan Martino?
@ Quis2.0: Misschien heb je The Crush gezien met Alicia Silverstone en Cary Elwes? :D |
Nee hij heette wel Lolita.
Nu ga ik slapen, dag. |
Citaat:
|
Citaat:
|
teh drama!
|
Ik vond Naked wel goed, maar het had nogal wat kenmerken die ik zelf nogal vond afleiden van het geheel. Maar ik kan wel begrijpen waarom mensen er lyrisch over kunnen zijn jah :)
|
Citaat:
|
Hebben er mensen zin in iSketch? Ik zit in Dutch Easy (zonder nummer) maar als er verder geen gegadigden zijn ga ik zo naar een Engelse kamer, die zijn leuker.
|
Citaat:
|
Okay! Ik zit nu in English Easy UK 8.
|
Nou, moe, niet een puf om een serie te kijken. Ik ga pitten.
|
Citaat:
|
Heujj, hoe zoek je opgeslagen wachtwoordgegevens op (firefox)?
|
Citaat:
|
ligt eraan, als een website het al prefilled voor je kan je het wel terugvinden via een plugin (bv firebug)
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik moet Naked ook nog maar een keer zien, ik vond hem de eerste keer niet zo fantastisch.
|
Citaat:
Volkert naamzoek, kom me versterken! Wel goed dat je hem nog een kans gaat geven natuurlijk (y) |
oh @Absinthe! Had nog even gekeken welke films er draaiden, tis allemaal vrij bagger en ellende behalve X-Men (die ik al gezien heb), Pirates (alleen in 3D :( :( ) en Source Code. Die zowaar best OK is. Nieuwe film van Duncan Jones, die dus eerder Moon er prima uit heeft gepoept (Y)
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Want daar begrijp ik dan echt nog minder van dan van dat je Naked in eerste instantie niet zo fantastisch vond. :p |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Als je geen Extra ziet staan, druk 'ns op de linker ALT-knop. Shit staat gewoon onbeveiligd opgeslagen by default. |
Citaat:
|
Citaat:
Vind jij The Sound of Music ook zo'n goede film? Véél beter dan Naked. |
Citaat:
Maar Moon was (Y)(Y) en wat ik zo vluchtig lees over Source Code schijnt ie ook prima te zijn :cool: |
Citaat:
En hebt je Secrets and lies gezien? En Another year? Die zijn ook erg goed <3 En All or nothing is ook wel goed te pruimen. En Vera Drake is ok, heel goed gespeeld, maar te traag en langdradig en moralistisch. De verdere films die ik van hem gezien heb vond ik maar mwah. Al moet ik Topsy-turvy nog eens goed kijken, want dat was zo'n totaal andere film dan zijn verdere oeuvre. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zal het heel onopvallend doen! |
Citaat:
Edit: Sterker nog; ik heb een screenshot van alle logins gemaakt en afgedrukt en in mijn Geheime Quincy Files-map gedaan :D |
Citaat:
Hehe, michelle monaghan is ook best om aan te zien dus ik kom ook aan mn trekken. haha, trekken. huahahaha. |
Ik vind dit een leuk tijdstip. <3
|
Citaat:
|
Citaat:
Zag een hele reeks met hetzelfde wachtwoord staan. :d Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Begin maar met Secrets and lies :y Oh ja, en ik vind Abigail's party ook echt heerlijk, maar dat is meer opgenomen toneel in een filmsetje zegmaar :) |
Citaat:
Hier, alvast een plaatje van Jake! http://www.thecinemasource.com/movie...%20Jarhead.jpg |
Citaat:
|
Hm, ik zou voor twaalf uur gaan slapen hè? :o
|
Moon heeft trouwens een hele fijne soundtrack.
|
Citaat:
http://ayyyy.com/wordpress/wp-conten...Gyllenhaal.jpg |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:30. |