![]() |
nachtkleding
wat draag je als je gaat slapen en waarom?
en wat als je bijv. naar de wc moet |
Volgens mij hoort dit thuis op Lifestyle.
OT: Ik slaap gewoon in een onderbroek. |
ik slaap in mn slipje :O
|
T-shirt
|
Citaat:
|
Citaat:
En verder draag ik afhankelijk van het weer alleen een onderbroek en hempje tot een hele pyama. |
Slipje + pyjama. Ik heb het vaak koud 's nachts en heb de neiging heel m'n bed door te ploegen en m'n deken kwijt te raken dus ik heb graag iets meer aan dan alleen ondergoed. Voordeel daarvan is ook dat je gewoon je bed uit kan gaan en het huis door kan lopen zonder dat het heel koud is.
|
ik slaap in een korte broek..
|
zomer: broekje en een hempj
winter: flanellen broek met een shirtje erboven |
zomers niks of alleen een slipje
winter shirtje, slipje en evt sokken |
's Zomers een loszittend topje en een slipje
's Winters een zelfde soort topje, slip, lange trainingsbroek en soms sokken |
Onderbroek en lange nachtjapon. :y Ik haat het om in minder kleren dan dat te slapen.
|
's winters in een pyjama, 's zomers in een t-shirt. Ook als ik naar de wc moet, ja. Als ik 's zomers bij andere mensen logeer, of als ik na het slapen op het balkon ga ontbijten ofzo, trek ik natuurlijk wel een pyjamabroek aan.
|
Onderbroek, en als het koud is een pyama broek en hemd erbij.
|
Hangt er vanaf of ik met mijn vriendje slaap of niet :).
|
In de winter draag ik een trui. De rest van het jaar niks. Ik woon hier alleen dus niemand die me ziet.
Als ik ergens logeer een t-shirt en ondergoed. |
zomer= niks
winter = onderbroek(soms een lange broek en t-shirt) en soms sokken |
gewoon, niks.
|
In de zomer alleen in mijn onderbroek, in de winter een pyjama. Als ik bij mensen ga slapen, draag ik uiteraard wel een pyjama in de zomer, meestal is dat niet meer dan een wijde herenboxer met hemdje.
Als ik bij mijn vriend ben, slaap ik altijd naakt. Na de seks ga ik écht niet meer opstaan om een pyjama te vinden. En hij woont alleen, dus ga ik ook naakt naar de wc. |
Naakt, en omdat de slaapkamer de koudste kamer is van het huis heb ik het ook niet koud als ik het bed uit ga.
|
Broekje en een hemdje.
Ik kan niet naakt slapen. |
In de winter een pyjama, zomers of alleen een slipje of nog een nachtjapon erover
|
Als ik een vriend heb, naakt of met boxershort. Als ik alleen ben, boxershort al dan niet met t-shirt of nachthemd. Als er iemand anders bij is, boxer + tshirt of nachthemd. Af en toe draag ik ook wel eens een Hello-Kitty setje: short + topje.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Afhankelijk van met wie ik in bed lig en welk seizoen het is, draag ik helemaal niks, alleen een slipje, een slipje en een t-shirt, een hempje en een pyjamabroek, een hele pyjama, of een hele pyjama inclusief sokken. Daarbij moet ik toevoegen dat het in de winter letterlijk vriest in mijn slaapkamer, want ik heb zo'n 8 vierkante meter aan enkel glas als wand.
|
Niks of een slipje.
|
Onderbroek. Naakt slapen is niet echt mijn ding, dan is het zo'n ongeleid projectiel.
|
zomer: onderbroek
winter: onderbroek + t-shirt |
Over het algemeen slaap ik in hemdje + onderbroek + pyjama en als het warmer is in een onderbroek + slaapshirt.
|
In de winter een pyjama bestaande uit een broekding en een longsleeve-achtig shirt. Als het warmer wordt vervang ik de longsleeve eerst door een hempje en als de temperatuur ongeveer zoals nu is dan draag ik een kort broekje ipv lange broek.
|
In de winter: Boxer of boxer + t-shirt
In de zomer: Boxer of niks |
Ik draag meestal alleen een groot t-shirt. Van die dingen die je gratis ergens krijgt of oude van mijn vriendje. Als het koud is draag ik iets met lange mouwen, zoals de bovenkant van een pyjama. Als het echt koud is, of als ik bij andere mensen slaap, draag ik ook een pyjamabroek.
|
Ik slaap alleen met een string
|
- 's Zomers: Afhankelijk van hoe warm het weer is, varieert het van slechts het bovenstuk van mijn pyjama en mijn onderbroek, tot alleen mijn ondergoed.
- 's Winters: Altijd mijn volledige pyjama (met lange mouwen en lange pijpen, dus niets met korte mouwen of pijpen). Ik heb het 's winters altijd heel snel koud, zo koud dat ik niet genoeg heb aan alleen mijn pyjama en mijn dekbed - ik moet er altijd nog een ouderwets dikke deken bij hebben (en soms zelfs nog sokken erbij). |
's Zomers: meestal gewoon een onderbroek + korte nachtjapon.
's Winters: sowieso een onderbroek, iets met lange mouwen en dan meestal nog een kort broekje. |
Volkomen naakt meestal, ik heb het geluk om een badkamer bij mijn slaapkamer te hebben, dus om naar de wc te gaan hoef ik niets aan te doen. Ik heb het in bed meestal niet errg koud (en een dik deken) maar als het echt koud wordt treknik een t-shirt en een sportbroek ofzo aan
|
Zomers onderbroek en als het fris is met een pyjama broek. in de winter de hele pyjama. Maar als het warm is niet
|
Groot shirt, onderbroek.
En soms met mijn werkkleding/uitgaanskleding omdat ik als een blok in slaap val. En anders naakt, ligt eraan met wie ik ben. (A) |
Simpel een slipje en hemd .
|
boxers in de zomer
Pyjamabroek in de winter, als het echt heel koud is nog een tshirt. |
Zomer of winter; altijd een boxer!
De enige uitzondering is naakt, maar ook dat is niet echt seizoensgebonden. ;-) |
boxer
altijd :P |
Groot t-shirt en broekje of topje.
|
dan nog een vraagje vooral voor de jongens.
veel van jullie zeggen ik draag 's avonds een pyjama broek heb je er dan wel/geen onderbroek onder? en wat is de woonsituatie: ouders, alleen, met vriendin, met kamergenoot, enzovoort |
Alleen: Boxer en trainingsbroek.
Ruim en warm!!! |
Altijd lingerie, ook naar de wc, in de ochtend een topje aan en als ik naar beneden ga nog een broekje ofzo
|
T-shirt/hemdje en een pyjamabroek. Soms, als het heel warm is alleen het hemdje en een onderbroek.
|
Een boxer, met een string slaapt echt klote! vind ik dan he!
|
Boxer met of zonder t-shirt
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:43. |