![]() |
[klacht] Mensen die...
Nederlands en Engels door elkaar praten.
Enkele voorbeelden: - ''Nee dat kan want dat is zo stupid weetjewel.'' - ''Haha dat is echt zo funny!'' - ''Deze film is erg amusing.'' :mad: |
hahaha een mensen die topic :D
Terechte klacht |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu nog de komma's.
|
Lekker belangrijk.
|
Die shit is harde kaas!
Of mensen die frans mixen met nederlands "Zullen we naar een restaurant gaan?" "Het regent, pak jij even de paraplu?" |
"Waarom kijk je in die etalage?"
|
Wat zit je nou te whinen? :D
|
:D:D:D
|
Koffie! houdt alles graag lekker Nederlands.
|
Ik wil ook een post in dit topic.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:D Wat is dit nou weer voor raar topic.
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Maar zijn er dan ook mensen die in het écht 'amusing' zeggen? Het kan trouwens wel eens vervelend zijn. Ik stoor me meestal als iemand 'awkward' zegt. |
Citaat:
Citaat:
[edit] Bijvoorbeeld: Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Is dit trouwens wel een toegestaan topic? Ik had aangenomen van wel, want waarom niet, maar straks vindt een fb het niet op DK thuishoren en krijgen we opeens allemaal waarschuwingen. Ik hoop maar dat het mag./Annika |
Citaat:
|
:D @ deze hele topic.
En ja, de CG! erger ik me kapot aan, maar ze doen het echt heel vaak. Ik zeg zelf heel vaak "awkwaaaaaard", omdat het lekker klinkt en "in all seriousness", omdat 'alle gekheid op een stokje' meestal niet covert (;)) wat ik bedoel. |
Dat miste dit topic nog een beetje. |
stoepyd :cool:
|
Deze topic is awesome. :D(y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben het wel met Koffie eens, behalve dan voor mijzelf :o Want als je doctorandus Engelse taal en cultuur bent en bovendien een half-Engelse vriend hebt, dan is het gerechtvaardigd als je af en toe niet op het Nederlandse woord kunt komen :o
|
Ik dacht dat jij Nederlands ofzo gestudeerd had. :p :d
Maar, ik vind veel Engelse woorden wel stom in een zin, maar soms niet. Awkward mag van mij, want is toch anders dan Nederlandse woorden, vind ik. |
Citaat:
|
Ah, dus toch. :d
Ik vind tablet, de handcomputer ook een stom woord, want het leest als tablet, het pilletje. :n |
Citaat:
|
Gênant is wel leuk. (y) Maar dat is stiekem ook barbaars. NJa, 'ongemakkelijk', vind het zo'n suf woord.
|
Awkward is gewoon ook een leuk woord.
|
Ik erger me vooral aan mensen die 'een beetje veel' zeggen. Wat is het dan, een beetje of juist veel?
Maar ik doe het zelf ook. ^^ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
of iniedergeval niet gemiddeld maar ver daarbuiten, gelukkig |
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom klaag je dan tegen ons!