![]() |
Praten met een meisje gaat moeizaam??
Hey allemaal ik heb een probleem, PRATEN met een meisje gaat moeizaam.
Ik snap het niet als ik ,met een meisje ga praten lijkt het alsof ik niet uit mijn worden kan komen? Miss. is het gewoon dat ik te veel nerveus ben of zo?? :( |
oefening baart kunst.
besides, genoeg meisjes die daar in eerste instantie doorheen kijken. Na een tijdje wordt het vast beter omdat je je op je gemak voelt. |
jha met wie oefenen?
|
Oefen op 'gewone' meisjes, en dan praten met meisjes waarin je interesse hebt.
|
Inderdaad gewoon oefenen, het is iets waar je je over heen moet zetten. Vroeger had ik dat ook, maar nu is het verdwenen... Dus het zal niet lang blijven.
|
Praat met je ladyfriends, als je die hebt.
|
Ga naar FRIS of speakerz of hoe die shizzle heet en hossel de ene na de andere breezerslet, genoeg oefening dus
|
haha
|
Citaat:
:facepalm: |
Citaat:
|
Gewoon zorgen dat zij naar jou toe komen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hou je bek jo downsyndroom kind.
Jij hebt niet eens vrienden!!:D |
Citaat:
|
niet jij
|
die skkl koffie
|
Citaat:
Edit: Ik moest het even googelen, maar een mooiboy is dus eigenlijk gewoon een player met een andere naam? Wtf :D(n) |
wtf is nou een Syori????
|
Citaat:
|
Citaat:
Edit: en ik vond dit: http://www.mooiboy.com/mooiboy-tutorial.png :D |
Citaat:
|
Mjah, maar wat ik dus wil weten is: Wat maakt een 'mooiboy' een mooiboy. Wat zijn de overeenkomsten? Waar herken je ze aan? Want als ze er allemaal anders uitzien en iedereen er een ander beeld bij heeft, waarom worden sommigen dan als 'collectief' zo genoemd?
Na een beetje lezen komt het er wat mij betreft gewoon op neer dat de naam voor players is veranderd in mooiboys en dat ze beiden even kansloos zijn. |
Ja dat is het enige juiste antwoord op de vraag; wat is een mooiboy, vaak zijn het inderdaad players en passen ze hun kledingstijl erop aan
|
Er niet aan denken dat het een meisje is. Met een meisje praten moet gewoon op dezelfde manier waarop je met een jongen zou praten.
|
Citaat:
|
Als ik met een meisje begin te praten lijkt het alsof ik niks meer te verzinnen hebt,
ik bedoel ik weet dan niet wat ik aan haar moet vragen enz. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet alle meisjes zijn anti-nerd, hoor! :nono: WoW, on the other hand, is echt afgrijselijk. :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ook niet ieder meisje is het zelfde en je merkt wel of wat je vertelt boeit of niet. Begin gewoon zoals je tegen andere mensen praat, meisjes zijn geen monsters. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo stoer doen op dit forum maar tegelijk geen meisje kunnen aanspreken :facepalm:
|
oweree deze guy stresssssttt mij echt !!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het ook moeilijk om te praten met een jongen :bloos: tips? :bloos:
|
Il wil het je wel leren :bloos:
Nee garpje ik ben te jong :P |
Mooiboys zijn verkapte nichten.
|
strest dat je?