![]() |
Push-up
Mijn vriendin is iemand die niet snel tevreden is over haar lichaam..een klein puistje beschouwt ze als iets groot, als ze een klein rood vlekje heeft vind ze dat erg ed.. Terwijl ik het niet eens zie of amper.
Nu was ze al een tijdje aan het klagen dat ze vond dat ze kleine borsten had (A70-A75), maar ik vind ze eigenlijk niet te klein, ze passen echt perfect bij haar lichaam..maar toch wil ze dat ze er groter uitzien, ondanks mijn mening. Nu heeft ze enkele dagen geleden een paar push-up bh's gekocht, voor mij opzich geen probleem...maar toch heb ik schrik dat ze zich probeert op te tutten om er mooi uit te zien voor andere jongens...want ik zei haar voorheen dat ik haar borsten echt mooi vond zoals ze waren.. Graag meningen van andere meisjes..die misschien hun ervaringen kunnen delen of mij misschien begrijpen.. |
Ze is simpelweg niet tevreden over zichzelf, en wil daar iets aan doen. Ik zie niet waarom je gelijk denkt dat het voor andere jongens is. Denk dat ze gewoon beter in d'r vel zit op deze manier.
|
Citaat:
|
Ze denkt vast, ja, hij zal wel zéggen dat hij het mooi vindt, maar alle mannen houden van grote borsten...
|
Tuurlijk doet ze dat voor andere jongens, maar je hoeft er niet gelijk schrik voor te hebben... Jij zorgt er toch ook gewoon dat je er goed/verzorgd uitziet ook al ga je ergens heen waar zij niet bij is. Misschien is het een puntje waar ze onzeker over is. Dat het jou niet uitmaakt betekent dan niet dat die onzekerheid bij anderen dan ook gelijk weg is.
|
Hoezo doet ze dat nou weer weer andere jongens!? Ik heb ook 75A en draag altijd pushup bh's, en echt niet voor andere mannen. Zo lijkt het gewoon meer, waar ik mij prettiger bij voelen. En vaak zitten kleren ook beter met dat kleine beetje extra.
|
Citaat:
En dit hoort eerder op L&R of psychologie :) |
Citaat:
Ik heb het onlangs gewoon aan haar gevraagd "Je hebt graag dat andere jongens naar je kijken hé?...en ze beweerde dat dit totaal niet waar is. Ik zei dan "spijtig dat je niet aanvaardt dat je mooie borsten hebt" haar antwoord "Jawel ik aanvaard dat wel'..ze ontkent het zelfs gewoon dat ze haar lichaam niet aanvaardt..:confused: Wat die puistjes betreft, het zijn puistjes die niet eens groter zijn dan een potloodpuntje..ze vindt dit erg om te hebben. Dan zeg ik "ik heb er meer dan jou en ze zijn veel groter, dat is lelijk" Dan zegt ze dat het niet lelijk is, terwijl ze het bij haar super lelijk vindt..:confused: |
Ik maak van elk puistje ook een gigantische pukkel, en ik ben ook niet altijd blij met mijn lichaam. Als ik, net zoals in haar geval, kleine borsten had zou ik ook push-up bh's gaan dragen. Het gaat erom waar zij zich fijn bij voelt. Dat hoeft niet per se te betekenen dat ze wil dat andere mannen naar haar gaan kijken, of dat ze per se die aandacht nodig heeft. Verder: Wat Lusi zei.
|
Ik draag push-up bh's, en dat is niet vanwege jongens. Dat is omdat ik me daar fijner bij voel en mijn kleding mooier staat. Dus laat haar, zou ik zeggen.
|
Citaat:
|
Hoevaak jongens ook zeggen dat ze meisjes mooier vinden met minder make-up, echt niet dat ze minder makeup gaan dragen. Dat heeft wat te maken met zekerheid van meisjes. Als een meisje zich zeker wil voelen moet ze er goed uitzien, zo denkt ongeveer het gemiddelde meisje er over.
Ik zelf denk daar overigens anders over, maar dat doet er even niet toe. |
Ik denk eigenlijk dat meisjes zich eerder optutten en push-up bh's aandoen voor andere meiden, dan voor jongens. Niet omdat meisjes op meisjes vallen, maar omdat meisjes zich met andere meisjes (niet alleen in modebladen want die hebben juist geen borsten) vergelijken.
|
Citaat:
heb het er met haar over gehad en zei dat ze die bh's links moest laten liggen en ik haar echt wil helpen en dit ook zal doen om haar gerust te stellen :)...Oké als ik echt alle moeite van de wereld heb gedaan en dat niet lukt.. |
Kutzooi ik blijf maar op dit topic klikken omdat ik denk dat het om een opdrukoefening gaat
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat maakt het nou uit of ze push-up beha's draagt, als ze zich daar zelf beter bij voelt? Ik draag ook weleens push-up beha's, al heb ik vrij grote borsten, omdat sommige kleding gewoon vraagt om een mooi decolleté en daar word je zelden mee geboren. Het is gewoon prettig om er mooi uit te zien, zo dat je dat ook zelf vindt en niet alleen je vriend. Of ze dat nou doet door korte rokjes, push-up beha's, make-up of haarverf, wat maakt dat nou uit?
|
Citaat:
Citaat:
|
Wat vinden jullie ervan als een meisje met redelijk grote borsten een push-up bh draagt? Ongeveer cup 85e ben normaal lang
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus gewoon doen als jij het zelf mooi vindt. |
Ze wil mooi zijn voor jou
|
Citaat:
|
Citaat:
|
L&G-> lifestyle
|
ik denk dat ze het gewoon doet om er zich beter bij te voelen, ik doe namelijk precies het zelfde om die reden.
|
Ik denk dat ze die push-up bh's noch voor andere jongens en noch voor andere meisjes koopt :')
Gewoon voor haarzelf, als zij zich zo zekerder voelt over haar lichaam prima toch. |
Bekijk het anders zo:
In plaats van dat jij bang bent dat zij er met een andere jongen vandoor gaat, is zij misschien bang dat jij er met een ander meisje vandoor gaat. En door heel erg te laten merken dat je haar liefhebt, zal dit gevoel uiteindelijk wegebben. |
ik denk dat je het jezelf niet aan moet trekken.
Uiterlijk is voor vrouwen gewoon iets belangrijks... Ik heb er zelf persoonlijk nooit bijgekund, maar jij hebt vast ook wel dingen die je belangrijk vindt. Daarnaast zit ze ook nog in het eind van de puberteit, wat misschien ook wat onzekerheden met zich mee brengt. En het feit dat jij 5 jaar ouder bent ( ja ik heb je even nagetrokken :P) is misschien ook wel iets waar ze zich zorgen over maakt (zal hij mij wel intressant vinden, is hij niet geďntresseerder in meiden van zijn eigen leeftijd? dat soort dingen.) Dus ik sluit mij helemaal aan bij Sneeuwzwart. Gewoon veel aandacht geven en flink laten zien dat die andere meiden niks zijn vergeleken met haar! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:52. |