![]() |
Hulp gevraagd...
Helooo...
Ik ben verliefd op een mega mooi en super lief meisje. Ik ben egt in staat om voor haar ALLES te doen... Er zijn slechts één probleempje: ze is 2 jaar jonger Wat móet ik doen??? Is het mogelijk??? Greeeetz dreamboy_xx |
Twee jaar is over het algemeen prima te doen.
Maar hoe oud ben je? |
Jij bent toch die jongen die postte dat ie wil anaal seks wil met een vriend?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
2 jaar is nog niet zoveel leeftijdsverschil, als zij en jij maar gelukkig zijn;)
|
2 jaar is echt geen probleem, ben atm ook 2 jaar jonger dan mijn vriend en het grootste verschil was 7 jaar maar het kan wel :) 2 jaar is echt prima te doen, ook een beetje dezelfde interesses enzo
|
Begin maar niet te snel over je gedachtes over anale sex met jongens tegen een 13 jarig meisje.
Maar buiten dat moet het vast kunnen! succes! De makkelijkste weg is natuurlijk vraag het haar. of vraag haar mee naar de bios, park etc |
Dat kan niet, het is wettelijk verboden om een relatie te hebben met iemand die 2 jaar jonger dan jij bent
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tering, hap daar eens niet zo op. Jefar roept altijd van die dingen. Maakt t niet minder idioot, maargoed. Niet zo op reageren, dan houdtie t snelste op. Hap niet zo.
|
Citaat:
|
het ligt eraan hoe oud jij en hpoe oud zij is bijv. als jij 18 bent en zijn 16 kan dat wel. 17 en 15 ook wel maar daarponder word wel iets te jong dnek ik. Maar als je echt om haar geeft kan het wel! gewoon voor blijven vechten! toen ik 15 was had ik ook een vriend van 22 dus alles is mogelijk!
xx |
Citaat:
Het is 'dan jij,' niet 'dan jou.' |
Citaat:
OT: Zoals je ziet het zou best kunnen, maar of het helemaal ideaal is.... Heb je ondertussen nog wat gehad aan de reacties? |
Citaat:
|
Ja, het is mogelijk.
|
Reageer niet zo op mij!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
En overigens, een jongen van 15 en een meid van 13? Moet kunnen toch? Zeker op een emotioneel niveau hebben de jongens op die leeftijd vaak de 15 nog niet echt bereikt en de meiden de 13 lang gepasseerd. Natuurlijk, onjuiste generalisatie, maar ook hier draait het om het idee. |
ik vind dat het best kan hoor! en waar een wil is is een weg ;-)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:34. |