![]() |
Lekker forumen op de wsaai! #1406
*O*
|
Ik heb nog nooit op de wc geforumd. :( Heb ik daar iets aan gemist?
|
Ohja, ik was niet aan het forumen, ik was een potlood aan het zoeken.
|
Citaat:
@Noodles: Nou, ik blijf niet aan de gang, als ik dit niet weggepoetst krijg ga ik wel weer Miranda of Trillian gebruiken, maar eigenlijk bevalt WLM me wel dus liever niet. |
Citaat:
En ja, het is echt niet gek dat ik geregeld m'n laptop kwijt ben :D(N) |
Deze topictitel zag ik aankomen :D
@Jeanne d'Arc: Je kent de film niet? :( hmm. Het is een hele fijne slechte film met Chad Michael Murray <3 |
Citaat:
|
Ohh fuck me, het is gewoon 'n kutterig knoppie met "Compact view" rechts naast Inbox en "Add friend" :facepalm:
Nou is alles weer zoals het hoort *o* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dobermann: Voor straf moet je nu iets scheef zetten in je kast :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wie heeft er berichten geplaatst?
Totaal aantal berichten: 501 Gebruikersnaam Berichten Uice 64 Azèche 50 Noedelhap 46 .sann 46 Gnork 39 Schrödinger 39 Martiño 30 Geel 27 Carn 20 Absinthe 17 Calculi yukon 14 Little Phoebe 12 Sabir 12 Stefenootje 11 Dobermann 11 Volkert 11 bloemmetje97 10 Andijvie 8 Onait Sirch 7 Mc Kauw 5 Sarah 4 Jeanne d'Arc 3 deadlock 3 snoopy 3 Paranoide 3 Quis 2.0 2 Rivka 2 Repelsteeltjuh 1 Lorelei 1 |
Jeetje wat is echt up met al die topics op seksualiteit over jongens die zich met andere jongens willen aftrekken? :confused:
In mijn tijd gebeurde dat niet hoor! :nono: Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De keuken is schoon en het avondetendeeg gekneed. *O* Maar ik ben nog steeds in mijn pyjama. En ik ben om zeven uur opgestaan. -o- |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
;) // Oh crap, MSN laat nog steeds niet zien wat ik aan het afspelen ben. Nou dát weer. Kggr. |
Hee, eddings. Ik wist niet dat ik die had. De drang om op random dingen te gaan schrijven is wel heel groot nu.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik geloof dat ik de hele middag in m'n pyjama romantische komedies ga kijken :o
|
Ja! Kunstgeschiedenis gehaald! Het enige obstacel dat mij zou kunnen weerhouden om niet door te kunnen gaan naar het volgende jaar!
:D YEAH en tief-moeilijk dat het was woooaaaah *schouderklopje* |
Citaat:
|
Goedzo Panda! *O*
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Phoebe, wat voor weer is het dan bij jou? Want hier is het best mooi.
|
Echt, hoe krijg ik het voor elkaar om zo lang te soggen. ;(
|
Ik ben zo smerig verkouden :( Het snot blijft maar komen!
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
ik wilde net even snel een dingetje kopen bij een winkel die open was omdat ie zich op de woonboulevard bevindt. dat was een slecht, slecht idee. Hallo, hel op aarde.
|
Willem (L)(L)(L) Lianne - (f) HOU VAN JOU 4EVER SGATJE (f) - gay double dildo action.mov
|
Citaat:
Ik wil jouw vrienden. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het tweede deel van nachtbraken, het uitslapen, is een beetje een probleem, alleen. Dus nu ben ik wel heel hangerig. Maar ik ben nu misschien dan eindelijk echt helemáál beter. Zullen we een keer nachtbraken? :cool: <3 |
Citaat:
Ik met de meeste ook wel :y Maar altijd semi-perongeluk op weekendjes weg enzo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:47. |