Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Meiden heà (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1835960)

Maxmale 13-06-2011 19:28

Meiden heà

Hee mensen :)
Ik had even een vraagje over iets wat ik me al erg lang afvraag.
Meestal praten de meiden allemaal over die erg knappe jongens van het stappen
of over Robert Pattinson o.i.d. En dan krijg ik steeds het gevoel, aangezien ik niet perfect ben,
dat ik erg ver buiten het bereik lig. Maakt het voor meiden, al heeft ieder haar eigen mening, veel uit of je er als een foto model uitziet of niet?

Syori 13-06-2011 19:30

Lol @ Robert Pattinson. Die gast is echt zo lelijk als de nacht. :D

Niemand is perfect, en je moet je niet zo druk maken. Niet iedereen valt op hetzelfde en iedereen heeft een andere smaak. Persoonlijk vind ik juist het fotomodel-type man helemaal niet interessant.

Draaideurpoes 13-06-2011 19:30

Robert pattinson :r verder maakt het voor mij geen reet uit of je eruit ziet als een fotomodel of niet, als het maar niet te afzichtelijk is heaaa

Maxmale 13-06-2011 19:35

En als je dan de ene keer een erg knap vriendje/vriendin hebt(jouw keus :$)
en daarna een minder knappe, heb je dan niet snel het gevoel van: Ik kan
beter krijgen?

Syori 13-06-2011 19:38

Citaat:

Maxmale schreef: (Bericht 31672551)
En als je dan de ene keer een erg knap vriendje/vriendin hebt(jouw keus :$)
en daarna een minder knappe, heb je dan niet snel het gevoel van: Ik kan
beter krijgen?

Ja, maar 'knap' is nogal aan meningen gebonden. Ik neem aan dat niemand bewust voor een lelijke vriend/vriendin kiest. Dat de persoon in kwestie door anderen lelijk gevonden wordt is natuurlijk niet belangrijk.

*oma* 13-06-2011 19:40

Fotomodel hoeft niet, maar het oog wil ook wat. En een goed stel hersenen is ook niet verkeerd (y) en een leuke uitstraling. Het plaatje moet gewoon kloppen. Maar dat plaatje is voor iedereen anders :).

*oma* 13-06-2011 19:41

Citaat:

Syori schreef: (Bericht 31672569)
Ja, maar 'knap' is nogal aan meningen gebonden. Ik neem aan dat niemand bewust voor een lelijke vriend/vriendin kiest. Dat de persoon in kwestie door anderen lelijk gevonden wordt is natuurlijk niet belangrijk.

Ik heb een keer gelezen dat mensen die een relatie hebben over het algemeen even aantrekkelijk zijn.

Draaideurpoes 13-06-2011 19:45

Citaat:

Syori schreef: (Bericht 31672569)

wat zij zegt, als je weet dat je beter kan krijgen ga je daar heus wel voor lijkt me?

Maxmale 13-06-2011 19:48

Mooi dat heb ik volgens de meeste mensen wel,
en komt dat even aantrekkelijke dan doordat
personen andere mensen met zichzelf vergelijken?

Syori 13-06-2011 19:50

Citaat:

Maxmale schreef: (Bericht 31672629)
Mooi dat heb ik volgens de meeste mensen wel,
en komt dat even aantrekkelijke dan doordat
personen andere mensen met zichzelf vergelijken?

Ik denk dat aantrekkelijkheid juist ontstaat als mensen zich niets aantrekken van andere mensen. Van die 100 in een dozijn mensen zijn juist helemaal niet interessant.

Edelweiss 13-06-2011 19:51

Citaat:

Maxmale schreef: (Bericht 31672495)
Hee mensen :)
Ik had even een vraagje over iets wat ik me al erg lang afvraag.
Meestal praten de meiden allemaal over die erg knappe jongens van het stappen

Hm.. dat valt wel mee, met het 'meestal' dan, al hebben we het wel over leuke jongens:bloos: (dit betrek ik op school, niet op 'na het stappen')

Citaat:

of over Robert Pattinson
hahahaa pff daar hebb ik het dus totaaal NIET over (alleen de échte meisjes-meisjes, en daar zijn er niet al te veel van in m'n klas, of in de omgeving) :')

Citaat:

En dan krijg ik steeds het gevoel, aangezien ik niet perfect ben, dat ik erg ver buiten het bereik lig.
Dat is niet zo. Dat lig je dus niet. Alleen als je zo doet.
Perfect is saai.
Citaat:

Maakt het voor meiden, al heeft ieder haar eigen mening, veel uit of je er als een foto model uitziet of niet?
Getver liever niet-fotomodel, dan wel. Dat maakt niets uit. Als het maar niet belachelijk-afzichtelijk word.

Maxmale 13-06-2011 19:52

Citaat:

Draaideurpoes schreef: (Bericht 31672610)
wat zij zegt, als je weet dat je beter kan krijgen ga je daar heus wel voor lijkt me?

Dat is waar maar insinueer je nu dat je dan liever voor een knappe vent met een innerlijk van niks gaat i.p.v. een minder knappe man met een beter innerlijk?

Syori 13-06-2011 19:53

Citaat:

Maxmale schreef: (Bericht 31672650)
Dat is waar maar insinueer je nu dat je dan liever voor een knappe vent met een innerlijk van niks gaat i.p.v. een minder knappe man met een beter innerlijk?

Nee, daarmee insinueert zij dat een combi nog altijd de beste keuze is. ;)

Maxmale 13-06-2011 19:54

Citaat:

bloemmetje97 schreef: (Bericht 31672640)
Hm.. dat valt wel mee, met het 'meestal' dan, al hebben we het wel over leuke jongens:bloos: (dit betrek ik op school, niet op 'na het stappen')

hahahaa pff daar hebb ik het dus totaaal NIET over (alleen de échte meisjes-meisjes, en daar zijn er niet al te veel van in m'n klas, of in de omgeving) :')

Dat is niet zo. Dat lig je dus niet. Alleen als je zo doet.
Perfect is saai.

Getver liever niet-fotomodel, dan wel. Dat maakt niets uit. Als het maar niet belachelijk-afzichtelijk word.

Dat van robertje was maar een voorbeeld, een paar meiden uit mijn klas zijn er gek van ;)

sanni 13-06-2011 19:55

Citaat:

Nee er wordt hier bedoeld dat als je weet dat je beter krijgen kan je nooit instemt met het eerste en doorgaat tot je dat gekregen hebt wat jij "beter" vind. Nou ja zo vat ik dat dan op.

Maxmale 13-06-2011 19:55

Okay bedankt voor jullie antwoorden.
ik maak me nu totaal geen zorgen meer :D

Edelweiss 13-06-2011 19:57

Citaat:

Maxmale schreef: (Bericht 31672665)
Dat van robertje was maar een voorbeeld, een paar meiden uit mijn klas zijn er gek van ;)

Dan ben ik ontzettend blij dat ik niet in jouw klas zit. Ik kots al bijna bij de gedachte!

Citaat:

Maxmale schreef: (Bericht 31672678)

Mooizow! (y)

Draaideurpoes 13-06-2011 20:02

Citaat:

Syori schreef: (Bericht 31672661)
Nee, daarmee insinueert zij dat een combi nog altijd de beste keuze is. ;)

Precies,natuurlijk wil het oog ook wat maar het innerlijk blijft het belangrijkste en vaak weten mooie jongens ook dat ze mooi zijn en maken daar gebruik van, hetzelfde met mooie meisjes.

FrankB93 13-06-2011 20:35

Citaat:

Maxmale schreef: (Bericht 31672678)

Dan daalt je zogenaamde 'Status' -O-

Maxmale 13-06-2011 20:38

Citaat:

frankbeijering schreef: (Bericht 31672940)
Dan daalt je zogenaamde 'Status' -O-

Nee, ik bedoelde meer van: Nu ga ik er gewoon voor :p

Afwezignummer2 13-06-2011 22:13

Er zijn maar 2 dingen die je nodig hebt als je er redelijk tot goed uit ziet. Hoe beter je eruitziet hoe beter natuurlijk, maar het is niet nodig.
Kijk s naar hoe je zelf denkt. Wanneer je zo'n foto model ziet denk je toch ook niet dat dat het enige is waar je op kunt vallen? En dat terwijl, zoals het er naar uitziet, mannen meer met uiterlijk hebben dan vrouwen. Dus een vrouw zal zich er nog minder van aantrekken. Nu ik eraan denk zijn de meisjes die het hebben over 'die leuke jongen' of wat dan ook nou niet de meisjes om voor naar huis te schrijven, dus wees maar niet bang.

Rachelll 21-06-2011 00:10

Als ik eerlijk ben, alle meisjes zijn allemaal stuk voor styk oppervlakkig! Ik bdw ga totaal niet af op uiterlijk, oke oke ik wil niet echt een dikke vetzak maar mijn vriend heeft wel een vetbuikje, maakt mij niet uit! Want hij is super lief en zorgzaam! Als jij dat ook gewoon bent kom je wle iemand tegen die ook op innerlijk afgaat!
Xxxx

Badmutsje 21-06-2011 00:21

Citaat:

Rachelll schreef: (Bericht 31699211)
Als ik eerlijk ben, alle meisjes zijn allemaal stuk voor styk oppervlakkig! Ik bdw ga totaal niet af op uiterlijk, oke oke ik wil niet echt een dikke vetzak maar mijn vriend heeft wel een vetbuikje, maakt mij niet uit! Want hij is super lief en zorgzaam! Als jij dat ook gewoon bent kom je wle iemand tegen die ook op innerlijk afgaat!
Xxxx

Tuurlijk alle meisje van de hele wereld zijn oppervlakkig behalve jij.

Nee da's niet oppervlakkig van jou wil je zeggen.

Schrödinger 21-06-2011 12:43

Citaat:

Innerlijk is sowieso niet zo belangrijk.

Silvano08 21-06-2011 13:04

Citaat:

Schrödinger schreef: (Bericht 31699797)
Innerlijk is sowieso niet zo belangrijk.

Nee, want als je een machoman/sletje die/dat heel knap is krijgt, die elke dag dat je weg bent zich laat naaien/ anderen naait, draait het toch nog steeds alleen maar om de looks (zwaar sarcasme) :facepalm:

Schrödinger 21-06-2011 14:29

Citaat:

Silvano08 schreef: (Bericht 31699899)
Nee, want als je een machoman/sletje die/dat heel knap is krijgt, die elke dag dat je weg bent zich laat naaien/ anderen naait, draait het toch nog steeds alleen maar om de looks (zwaar sarcasme) :facepalm:

Wat heeft dat nou weer met "innerlijk" te maken? :D Trouw is natuurlijk wel belangrijk. Maar ik bedoel dat je niet aardig hoeft te zijn ofzo.

Draaideurpoes 21-06-2011 17:46

Citaat:

Schrödinger schreef: (Bericht 31700263)
Wat heeft dat nou weer met "innerlijk" te maken? :D Trouw is natuurlijk wel belangrijk. Maar ik bedoel dat je niet aardig hoeft te zijn ofzo.

Dus jij date liever een knappe vrouw die je alleen maar afsnauwt dan een iets minder mooie maar hele lieve vrouw? :o

Schrödinger 21-06-2011 17:53

Citaat:

Draaideurpoes schreef: (Bericht 31701013)
Dus jij date liever een knappe vrouw die je alleen maar afsnauwt dan een iets minder mooie maar hele lieve vrouw? :o

Ligt eraan.

Draaideurpoes 21-06-2011 17:55

Citaat:

Schrödinger schreef: (Bericht 31701032)
Ligt eraan.

waar ligt dat aan?

Schrödinger 21-06-2011 18:07

Citaat:

Draaideurpoes schreef: (Bericht 31701040)
waar ligt dat aan?

Hoe knap, hoe lief, en hoeveel afsnauwen.

Draaideurpoes 21-06-2011 18:08

Citaat:

Schrödinger schreef: (Bericht 31701068)
Hoe knap, hoe lief, en hoeveel afsnauwen.

Ik zei alleen maar afsnauwen oftewel heel veel

Schrödinger 21-06-2011 18:11

Citaat:

Draaideurpoes schreef: (Bericht 31701072)
Ik zei alleen maar afsnauwen oftewel heel veel

Ja, wat is veel. Hoe dan ook, het topic gaat over wat belangrijk is bij mannen, niet om wat ik belangrijk vind bij vrouwen. :p

Draaideurpoes 21-06-2011 18:13

Citaat:

Schrödinger schreef: (Bericht 31701086)
Ja, wat is veel. Hoe dan ook, het topic gaat over wat belangrijk is bij mannen, niet om wat ik belangrijk vind bij vrouwen. :p

nou knappe vrouwen hebben andere eisen dan lelijke vrouwen, dat is bij mannen net zo :o

Bird. 21-06-2011 18:30

Die jongens als Robert Pattinson zijn totaal onbereikbaar :') en dat weten we zelf ook, maar ik denk dat echt een meidending is om daarover te praten.
Het is dus heus niet zo dat we alleen Robert Pattinson willen en niemand anders en dat je een look-a-like moet zijn ofzo, ik ben trouwens helemaal niet zo'n meisjes dat gek is van een bepaalde bekende acteur of zanger.
Je hoeft niet perfect te zijn, niemand is perfect, meisjes willen echt niet alleen fotomodellen, maar het plaatje van innerlijk en uiterlijk moet gewoon kloppen en iedereen vindt wat anders aantrekkelijk.

Syori 21-06-2011 19:52

Citaat:

Draaideurpoes schreef: (Bericht 31701094)
nou knappe vrouwen hebben andere eisen dan lelijke vrouwen, dat is bij mannen net zo :o

Wait wut?

Badmutsje 21-06-2011 23:54

Ik vind Robert Pattinson trouwens niet echt een lekker ding.

Syori 21-06-2011 23:58

Citaat:

Badmutsje schreef: (Bericht 31702145)

Ik snap de hype ook niet. Als hij niet bekend was geweest zou iedere vrouw er langsheen lopen zonder hem een tweede blik waardig te gunnen, maar nu is hij opeens superhot. Wat een onzin. Zijn hele hoofd ziet er misvormd uit.

Secret Agent 22-06-2011 11:41

Citaat:

Draaideurpoes schreef: (Bericht 31701094)

[makkelijk]En in welk opzicht verschillen jouw eisen dan van die van een mooie vrouw? [/makkelijk]

Verder is Robbert Pattinson (ofzo) écht heel erg lelijk.

Chicka Little 22-06-2011 11:57

Citaat:

Badmutsje schreef: (Bericht 31702145)

Ik ook niet.

en vriendinnen van mij vinden hem knap. (geen idee wat ze in dat mens zien)
En als ze vragen wie vnd jij knap. (\ze weten best wie ik knap vind) Noem ik gewoon de naam van degene waar ik op ben.

Lusi 22-06-2011 12:26

Citaat:

Syori schreef: (Bericht 31701503)
Wait wut?

Dit is echt waar :D Als je zelf aantrekkelijk bent, vind je dat bij een partner belangrijker. Je hecht meer waarde aan het uiterlijk van de ander, dan wanneer je zelf lelijk bent.

Reverend 22-06-2011 12:32

Kijk ze allemaal non conformist bird zijn en Robertje afkraken. Waarschijnlijk zijn het ook allemaal lelijke meisjes dus die dat doen.

Secret Agent 22-06-2011 12:37

@Lusi: Heb je een bron? Ik vind dat echt heel vaag klinken hoor, want wie bepaalt nu wat wel en niet knap is? Wel heb ik eens gehoord dat de eeh... lichamelijke aantrekkelijkheid (of hoe je het wil noemen) van partners ongeveer overeenkomt, dat je dus automatisch een partner kiest die ongeveer even knap is ofzo. Maar of ik dat meot geloven weet ik ook niet helemaal, aangezien ik genoeg voorbeelden ken van een heel lelijk meisje met een heel knappe jongen en vice versa.

Lusi 22-06-2011 13:21

Over wat mooi is kun je moeilijk doen, maar het komt neer op symmetrie, lengte, gezonde uitstraling, etc.

Ik heb wat zitten zoeken. Het oorspronkelijke artikel dat ik erover las kan ik niet vinden (dacht dat het nu.nl was, dat 'lelijke' mensen onbewust minder kijken naar deze kenmerken), maar dit hele boek gaat er ook op in.

Mirror, mirror: the importance of looks in everyday life

Syori 22-06-2011 16:31

Citaat:

Reverend schreef: (Bericht 31702762)
Kijk ze allemaal non conformist bird zijn en Robertje afkraken. Waarschijnlijk zijn het ook allemaal lelijke meisjes dus die dat doen.

:D Lol.

Badmutsje 23-06-2011 00:17

Citaat:

Reverend schreef: (Bericht 31702762)

Lieverd, da's een kwestie van smaak. Ik vind zo ontzettend veel jongens prachtig om naar te kijken, maar Robertje zit daar niet bij. Dat kan toch?

Ik ben en blijf nou eenmaal een liever hebben van krulletjes :3 (en niet gemillimeterd haar)

Reverend 23-06-2011 11:32

Natuurlijk is dat mogelijk schat. In de ogen van sommige sujetten zullen jullie ongetwijfeld ook wel enigszins meevallen.

Syori 23-06-2011 14:06

Citaat:

Reverend schreef: (Bericht 31706304)
Natuurlijk is dat mogelijk schat. In de ogen van sommige sujetten zullen jullie ongetwijfeld ook wel enigszins meevallen.

:D Je wordt steeds leuker. ;)

Badmutsje 23-06-2011 16:43

Citaat:

Wat reageer jij bekrompen zeg.

Draaideurpoes 23-06-2011 20:01

Citaat:

in welke post beweer ik dan knap te zijn? het valt me gewoon op dat de eisen van een knappe vrouw en een minder knappe vrouw heel anders zijn, dat hoeft niks te zeggen over hoe ik mezelf vind.
(n)

Reverend 24-06-2011 02:23

In welke post beweer ik dat jij beweert dat je knap bent?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:53.