![]() |
I-pad 2
Ik heb vandaag de I-pad 2 gekocht, hier heb ik ook een abo bij genomen voor het internet.
Echter heb ik vandaag de sim-kaart erin gestopt, alleen geeft die aan dat de sim-kaart niet geïnstalleerd is. Dus mijn vraag aan jullie is, weten jullie hoe ik dit werkende krijg? Alvast bedankt |
Ik denk dat je 1) moet kijken of je de SIM-kaart er goed in hebt zitten en als dit het geval is 2) de provider contacteren, want die zou moeten kunnen zien wat er aan de hand is.
|
Met je vraag kan ik je helaas ook niet helpen, al denk ik wel dat je daarvoor inderdaad het beste contact met je provider op kunt nemen!
Maar wat ik me afvroeg is welk abonnement voor iPad internet je hebt gekozen? Ik wil zelf ook internet op m'n iPad maar heb nog geen flauw idee welk abonnement ik het beste kan kiezen, zoals je ziet zijn het er nogal wat... Ik hoop dat je me wat op weg kunt helpen... En uiteraard hoop ik dat je provider jouw probleem op kan lossen! |
Heb je je simkaart geactiveerd?
|
Citaat:
Het probleem is ook opgelost, het lag aan de sim-kaart. Er is een nieuwe sim-kaart in gegaan, daarna deed die het meteen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:46. |