![]() |
Saailijk aantrekkelijke mannen #1407
*O*
|
Ik heb net Ratatouille gekeken, maar die blijkt dus gewoon heel goed te zijn. :(
|
Citaat:
|
Waarom voel je je daar ":(" bij?
|
Niet spotten met mijn micro maag aub ja :(.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Quis:
Citaat:
|
Wie heeft er berichten geplaatst?
Totaal aantal berichten: 501 Gebruikersnaam Berichten .sann 97 Absinthe 42 Quis 2.0 29 Little Phoebe 27 Azèche 27 Noedelhap 23 Paranoide 22 Schrödinger 22 Gnork 22 Interglot 20 Carn 19 Syori 19 bloemmetje97 16 deadlock 14 Geel 13 Aletta Jacobs 11 Sarah 10 lentekriebel 9 Stefenootje 9 Sabir 9 Calculi yukon 6 Volkert 6 Dobermann 6 Mc Kauw 5 Andijvie 5 Tink* 4 Uice 3 Jeanne d'Arc 2 Pippeloen 1 SweetSmile 1 Missy 1 White Trash 1 |
Ratatouille, ratten en koken. <3
|
Citaat:
|
Oef! 11 posts!
|
Nu heb ik ook trek in patat :mad:
Maar ik ga al loempia's bakken en daarna iets van een miegerecht. Zou een frietje erbij kunnen als toetje? Ja toch? |
Citaat:
Citaat:
Oh trouwens als je zo opdroogt als je vader wordt het nog wel wat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik kan best een patatje hebben, ik ben prima op gewicht (y) Syori woestaantrekkelijk naamzoek |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is hier trouwens echt vies benauwd zeg! En nu ga ik frieten halen, want ik moet eten (Y)!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het heeft vast dezelfde oorsprong als nog nat achter de oren zijn. Ik heb geloof ik altijd aangenomen dat het iets te maken heeft met dat je nat ter wereld komt, maar dat is wellicht wat vergezocht :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik weet wel waar 'ongelikte beer' vandaan komt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
O YES, iemand post uit eerste hand over het gebruik van vrouwencondooms:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb zelfs nog nooit zo'n ding gezien. :D
Edit: Ik heb het dus over vrouwencondooms. |
Citaat:
Laatst was er een editie waarin ze een verrassend correct antwoord gaven op 'wat is er zwaarder, een kilo lood of een kilo veren' (een kilo veren) en op de vraag waarom Donald kan praten, terwijl sommige eenden in Duckstad dat niet kunnen ('ik ben een atropomorfe eend, zij niet'). |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:07. |