![]() |
wie weet goeie tips om een sixpack te krijgen??
Hey mensen wie weet een goeie tips om een sixpack te krijgen (snel) ??
|
Steroïde en sit-ups doen
|
Goed eten (veel brood, melk, groente, fruit, noten, vlees), niet veel crap en fastfood.
Veel water. Crunches en andere buikspieroefenningen doen. Als je dat even volhoudt, zouden die 6 blokjes toch aardig snel moeten komen |
aai thx
|
Als je teveel vetpercentage hebt komt het toch nooit door hoor.
|
jha maar dat is het geval niet hoor ik ben niet echt dik xd
|
Zelfs dan het vetpercentage moet rond 10%-12%% zijn als ik goed heb en dan hangt het nog van je genen af en van je vochthuishouding.
|
Daarnaast is een harde gespierde buik vrij makkelijk te bereiken, maar een echte blokjesbuik is vrij moeilijk, je bent daar echt wel even mee bezig. Het is niet automatisch zo dat, wanneer je buik hard en strak is, je ook meteen blokjes hebt.
|
Maar ook een beetje de rest van je lichaam trainen, want alleen een sixpack en de rest niet gespierd ziet er misschien een beetje vreemd uit :p
|
heh ik zal het onthouden!
|
Citaat:
En 't klopt dat het ook een beetje van je genen afhangt, niet alleen maar van het milieu (de buitenomgeving). Je moet er ook een beetje 'aanleg' voor hebben, alhoewel dat genendeel maar een heel klein beetje uitmaakt. |
Buikspieren trainen. Of een hele dunne buik krijgen, dan lijkt het ook op een soort van sixpack:P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dit past beter op sport.
en verder: een sixpack krijg je niet zomaar als je hem niet al hebt, dat is hard werken en je spieren veel trainen. Ik ben zelf niet zo'n fan van voedingstips op die websites over bodybuilding, die inderdaad extreme adviezen zijn, zoals eigenlijk alle topsport (want dat is bodybuilden) op de lange termijn niet erg gezond. |
Citaat:
(en los daarvan ziet een sixpack er niet uit als de rest van het lichaam niet fatsoenlijk meegetraind is. zorg dus dat je je niet te veel focust op puur en alleen die sixpack.) |
Ik zie idd vaak van die magere mannekes met een sixpack die daar mee lopen te patsen, ziet er niet uit. Gezond eten en iets van trimmen/cardio om het vet% omlaag te brengen zijn de hoofdingredienten, buikspieroefeningen zijn een bijzaak. Daarom werken die apparaten van tellsell ook voor geen meter:p
|
Haha, sixpacks. Op mijn middelbare school had je ook van die mongolen die totale grassprietjes waren, maar als we dan in de kleedkamer zaten gingen ze opeens stoer doen met hun "sixpacks".
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind sixpacks niet mooi. Ik zie juist liever dat een man heel gespierde armen, schouders, borst en rug heeft en een beetje een zompig buikje. :bloos: *hapje cake voer*
Maar goed. Ik zou het niet te extreem doen. Want daar wordt het op de lange termijn juist niet mooi en gezond van. |
Citaat:
|
Buikspieroefeningen enzo.
|
Doet me trouwens denken aan vakantie: daar liep zo'n sukkel over straat te patsen met z'n 8-pack, shirt uit en zijn broek zo laag dat je bijna zijn gevalletje zag. Al had hij 4 meiden om zich heen, toch moest ik lachen omdat hij verder echt op een plank leek.:p
|
laag vet% krijgen, crunches, deadlifts, en een hoop situps.
|
Luister niet naar deze mensen hoewel sommige ervan een klein beetje gelijk hebben
http://www.youtube.com/watch?v=vkKCVCZe474 Doe dit paar maanden en je hebt een sixpack heb zelf ook hierdoor vetrouw me maar als je simpele oefeningen gaat doen als alleen sit ups dan krijg je een mislukte sixpack. Mislukte sixpack is wat lijntjes onderelkaar op je buik dus geen strakke blokjes. Het kan wel zwaar zijn deze training op de video maar je hoeft heus niet ieder stap te kunnen doen. Sommigen konden 3 stappen van de video niet en toch hebben hun na een bepaald tijd toch strakke sixpack. Maar probeer toch zoveel mogelijk ervan te doen en blijf doorgaan zelfs wanneer je pijn in je buikspieren hebt blijf dan nog ongeveer 10 sec of meer doorgaan. Veel succes hiermee groetjes, JeNaam en nog iets: Wat sommige gelijk konden hebben in deze topic is VOEDSEL Zeer belangrijk niet denken dat je nu anorexia moet krijgen Je moet veel producten eten/drinken als: Melk, Kaas, Yoghurt, Vlees(vooral kip), Vis ( Vis is zeer belangrijk het kan misschien wel vies smaken voor je maar toch blijven eten) Waarom deze producten? EIWITTEN! oftewel Proteine zeer belangrijk bij spier kweken Als je geld hebt kan je ook dingen kopen als Whey, en dat soort proteine potjes Maar extra proteine zorgt niet direct voor dat je extra meer spieren kweekt Je moet ook extra langer sporten! en neem ook minimaal weeklijks 2 dagen rust(dus niet trainen) zodat je spieren in die dagen juist gaan groeien en bij spierpijn ook niet trainen zorg ervoor dat je je helemaal fit voelt tijdens het trainen en zorg er voor dat je vetgehalte in je lichaam een normaal hoeveelheid bevat |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:01. |