![]() |
Wat is de pincode van jouw telefoon?
1 op de 7 telefoons blijkt een te makkelijke pincode te hebben!
|
waar slaat 5683 op?
|
Ik zorg wel dat mijn pincode niet erg makkelijk te raden is. ;)
|
Ik heb dat uitstaan!
|
Citaat:
en ik heb geen pincode ingesteld. |
Anders!
En ---> Onzin? |
Citaat:
|
De naam van iemand op wie ik verliefd was! :cool:
|
geboorte jaar van mn broertje en mij
|
Ik heb een patroon.
|
mijn pincode bestaat uit 7 cijfers:cool:
|
Ik heb wel telefoonblokering. :y Maar dat is ook 'anders'.
|
4335? ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb de code die ik kreeg toen ik de pincode kreeg. Maar die is niet bizar simpel.
|
Ik heb eigenlijk een willekeurige code ooit verzonnen :O.
|
Citaat:
|
Ben ik de enige met 0000? XD
|
Citaat:
|
Nou, 1 op de 7 blijkt hier vooralsnog niet te kloppen ;)
Ik heb een combinatie met mijn verjaardag en die van mijn ex (ja, ik heb al heel lang dezelfde pincode voor m'n telefoon) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb ook 0000. Nou ja, had. :D Ik ben mijn telefoon een beetje kwijtgeraakt, máánden geleden. En sindsdien heb ik dus geen mobieltje meer. :P
|
Heb al jaren dezelfde pincode
|
Citaat:
|
Ik heb al jaren dezelfde pincode, een nummercode uit een liedje. :o
|
Citaat:
|
Ik heb nog steeds de code die er al op zat, maar dat was niet 0000 :p
|
Citaat:
15/100 is ruwweg 1 op 7 :) |
Citaat:
Of is het weer een anagram? :P 1423 |
Ik heb de pincode van mijn moeder.
|
Citaat:
|
Maar eigenlijk is het vrij nutteloos, want als ie wordt gejat, staat mijn mobiel ongetwijfeld aan, en dan hoef je alleen maar de toetsblokkering op te heffen.
|
Nou, als ze hem willen verkopen moeten ze wel eerst de pincode veranderen, en dat kan alleen als je de oude bij de hand hebt
|
Citaat:
Maar eigenlijk is de pincode vrij nutteloos ja... Een code om berichten/contacten te vergrendelen zou beter zijn, maar dat vind ik weer teveel werk om telkens in te toetsen. Bij iPhone kun je de telefoon op afstand trouwens locken/onbruikbaar maken of alle gegevens wissen als ie gejat/kwijt is en aanstaat |
Mijn code was 0000 trouwens totdat ik in mn broekzak per ongeluk 3x mn pincode (verkeerd) had ingetoetst en dus met de pukcode een nieuwe code moest instellen.
|
Citaat:
|
Dat is ook redelijk ongebruikelijk je telefoon een week uit hebben staan?
|
Om de week zegt ze toch...
Verder staat er inderaad 2 codes op m'n mobiel; Een voor de simkaart en een de telefoon zelf. En er staat een code op m'n sms'jes en contactenlijst. Overigens zijn het allemaal verschillende codes! (: |
Ik heb geen pincode. Als mijn telefoon wordt gestolen kan ik thuis precies zien waar hij is. Dan is het een kwestie van even snel ophalen.
|
Ik ben één van die 7, want die van mij is te makkelijk :P En, boeiend, want als iemand 'm vindt kan ie drie keer proberen en de kans dat ie die "te makkelijke" van mij intypt vind ik klein genoeg. Ik vind pincodes intypen maar irritant, dus vandaar een makkelijke.
|
Ik kan een code op mijn telefon zetten ja, als je hem wil unlocken. Ik doe dit alleen als ik niet wil dat er iemand ongevraagd in mijn telefoon gaat zitten gluren en ik hem onbeheerd ergens neerleg. Overigens kan ik inderdaad instellen dat met 10x een foutieve pincode alles wordt gewist, maar dat vind ik een beetje een eng idee :D dus dat staat niet aan.
|
ik heb toen ik mn telefoon net nieuw had voor elkaar gekregen mn pincode verkeerd in te voeren waardoor ik mn pincode niet meer wist, ikwist mn pukcode ook niet meer. Had mn vader naar de provider moeten opbellen om een pukcode aan te vrsagen om weeer in mn mobiel te komen. slin he. :facepalm:
|
Citaat:
En m'n werkmobiel is 0000, dus daar heb ik op gestemd. |
Citaat:
|
Ik gebruik mijn postcode.
|
De reeks van Fibonacci.
|
Bij mij is het nog steeds de pincode die ik had toen ik mn telefoon kreeg, maar in ieder geval wel een willekeurig getal
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:40. |