![]() |
Saaing in Rimburg#1414
:D
|
;)
|
Woon er gelukkig niet
|
Rimburg, wtf. Daar krijgen ze vast veel ass. :D
|
Nummertje!
|
In een dorpje van drie straten? 1 kilometer verderop hebben wij een dorpje van 1 straat. Het heeft wel een kerk.
|
Rimburg, daar hebben ze de schoonste reten van Nederland.
^schreef schrödinger, ik kan niet meer quoten daaruit :D(n), als je dacht dat ik niet wist wat het betekende, dan zat je er mooi naast :P Ik was er niet eens op gekomen. Geniaal. Al is het best vies. |
Rimburg is een ruim 800 zielen tellend kerkdorp dat sinds de gemeentelijke herindeling in 1982 deel uitmaakt van de gemeente Landgraaf in de Oostelijke ...
www.rimburg.nl/ |
Wie heeft er berichten geplaatst?
Totaal aantal berichten: 501 Gebruikersnaam Berichten Syori 90 bloemmetje97 74 Schrödinger 69 Little Phoebe 31 Carn 30 Azèche 27 Absinthe 27 Brenda97 26 fizzle-fluffy 25 Sarah 17 Geel 16 Calculi yukon 10 .sann 9 Dobermann 8 Interglot 8 Sherlock 5 Volkert 5 deadlock 5 snoopy 5 Gnork 5 Andijvie 4 Rationeel 2 Martiño 2 Missy 1 |
Ja doe nou een nummertje! :mad:
|
Hé Syori, je zou toch minder gaan posten :D (n) ??
Nja, samen in de top 2 :). |
Citaat:
|
Zo, wat een lijst. :y.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ten tweede; op het nummertje waar het aantal reacties staan klikken, dan komt er een nieuw venster, kopiër+plak+hiero=Tadamm |
Citaat:
|
|
Citaat:
:mad: |
|
Citaat:
|
Geen nummer :facepalm:
Brenda doe even: wijzigen --> meer opties --> nummer erachter zetten. Mocht het niet lukken: Trimm, Tink, Missy, Queasy naamzoek voor nummer. |
Fink heb ik nog nooit geluisterd, maar hij zit blijkbaar bij ninja tune dus ik ga het checken. (Y)
|
Citaat:
Maar nu niet, want dit topic is nog (lang) niet afgelopen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Er moet nog een spatie tussen Rimburg en #1414 :o
|
Schrodinger, wat was precies je bedoeling van de (juridische) naamzoek in het vorige topic? Ik was te lui om terug te lezen.
OM mag inderdaad beslissen of een zaak voor de rechter komt, zij hebben de vervolgingsmonopolie en kijken o.a. naar slagingskans bij de beslissing of ze iemand gaan vervolgen. Veel zaken halen de rechter niet, al zijn ze illegaal, omdat de strafkans erg klein is, omdat er bijv. sprake is van noodweer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Anyway ik vond dit nogal vreemd en ik zat daar echt met zo'n Wtf-gevoel. :o |
Citaat:
|
Ik ben een wazige wolk die mensen vermoordt :cool:
|
vermoordt
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Krijgt een paard ook een strafblad als hij een vrouw neukt? Omdat bestialiteit niet mag?
|
En wat heeft carn een fijne muziek gepost <3
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik neem zelf aan dat ze daar niet allemaal zaken van maken want dan zijn ze bezig tot ze een ons wegen, maar ik vond het zo vreemd. |
Citaat:
Dom. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:54. |