![]() |
Dit is je kans: geef je vader een cijfer!
Aankomende zondag is het weer Vaderdag! Hoe is de band met je vader? Vind je dat hij genoeg tijd met je doorbrengt? En ga je hem nog verrassen op Vaderdag?
Doe mee met dit korte onderzoek van het jogerenpanel van televisieprogramma EenVandaag. Meedoen met dit onderzoek kan hier De uitslag van het onderzoek zie je zaterdag op televisie in EenVandaag! |
Ik begrijp de samenwerking tussen Top-X en scom. Maar wat heeft dit voor nieuwswaarde? Wat heeft dit voor discussiewaarde?
Of moet onder het mom van samenwerking alles maar kunnen? |
Dit vind ik ook niet echt nut hebben op dit subforum, eventjes denken waar hij heen mag.
|
10, want hij bracht mij voort.
|
Topic gekopieerd;
N&A > L&R |
momenteel 2-3
|
-10
|
8,457295287
|
10+
|
Op een schaal van 1 tot 10: 12,5 =D
|
Kak, ik heb vaderdag gemist. Ik was bij de vader van mijn vader. Au.
|
Wat een irritante website trouwens, helemaal niet te navigeren :|
|
m'n vader is dood en dan ga jij een beetje leuk zeggen van geef je vader een cijfer?
je moet blij zijn dat je een vader hebt en geef hem liefde want 't kan zo over zijn!!!!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik durf mijn vader geen cijfer te geven. Hij heeft goede dingen gedaan maar ook dingen die ik niet helemaal begrijp maar om hem nu een cijfer te geven..
Ik hou van hem dat is het belangrijkste. |
Wat een maf onderzoek.
|
Citaat:
En met sommige vaders hoef je helemaal niet zo super blij te zijn. (@urjenn) |
stom onderzoek inderdaad, soms kan ik mn vader wel wat aandoen maar vaak is hij ook gewoon lief enzo en hou ik gewoon van hem, maar af en toe :o
Dus een cijfer geven vind ik lastig. |
10 want hij is de beste vader die ik heb :cool:
|
Citaat:
|
10, want een lager cijfer zou ondankbaar zijn
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:53. |