![]() |
Skate-punk.
Wie vind Skate-punk ook vet? En zoja, waarom?
Ik vind het vet omdat de nummers zo lekker snel en kort zijn. En je kan er gewoon hardcore op skaten :D Een aantal voorbeelden: |
Dat soort dingen vond ik heel leuk toen ik 13 was en inderdaad skateboardde. Tegenwoordig weet ik helaas wel beter.
|
Als je 14 bent mag dat nog, maar je moet het niet te lang volhouden.
|
Hoe bedoelen jullie?
|
Citaat:
|
Ja ik had het meer tegen schrodinger. Wat hij bedoelde met dat je er niet te lang mee door moet gaan :P
|
Als je 16 bent kan je het niet maken om naar die muziek te luisteren. Je luistert doorgaans ook geen k3 meer als je 14 bent, of niet?
|
Ja maar dat is wel een rare vergelijking. Wat is er zo kinderlijk aan skate-punk?
|
Citaat:
:((n) |
In de OP zul je bedoelen... TS is topicstarter...:facepalm:
|
Citaat:
|
Ja fak jou Flang* 4 life!
*Fok!Language |
Ontopic!
|
Punk is wel goed, maar ik luister alleen naar 70s/begin 80s punk. Ik vind die skate-punk niet echt veel. En ik heb liever lange nummers, en niet iets van anderhalve minuut. Er is echt veel betere muziek op de wereld dan de muziek van de links, en het is echt heel erg hetzelfde.
|
Ja ik zeg ook niet dat ik alleen skate-punk luister :P
Ik kan eigenlijk alle punk wel waarderen :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nouja, het is kinderlijk als in dat het voornamelijk wordt geapprecieerd door pubers (hence het afzetten tegen de gevestigde orde). Mensen die na hun 20e nog intensief punk luisteren zijn in mijn ervaring dan ook meestal een beetje dorks, omdat je op die leeftijd beter behoort te weten.
|
Ik vind het fucking awesome. Lijkt veel op thrash, daarom dus. :)
|
Is wel oki maar ik ben meer van de 70’s & 80’s punk;o ik heb vrij weinig met skateboards dus ja dan houd het op;o
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:46. |