![]() |
Vriend advies geven
Ik kreeg van mijn beste vriend vandaag een smsje dat hij iemand die wij kennen leuk vind. Maar dat hij niet weet hoe hij het moet aanpakken. Ik ben de enige aan wie hij het (tot nu toe) heeft vertelt. Maar het probleem is dat ik voor 98% zeker weet dat zij hem niet leuk vind. Moet ik dit tegen hem vertellen of moet ik hem advies geven over hoe hij het moet aanpakken. Of zeggen dat ik het niet weet?
Ik heb echt hulp nodig. Aan de ene kant wil ik hem niet kwetsen, maar aan de andere kant wil ik hem ook niet afzien gaan. Maar het balletje rolt soms raar, toch? |
Geef hem het advies dat als hij wil weten wat ze van hem vind hij haar moet vragen hoe ze erover denkt, of vragen om een keer mee te gaan naar de film of park of kroeg ( weet niet hoe oud jullie zijn )....
Als ze direct nee zegt is het duidelijk lijkt me. |
Gewoon eerlijk zijn. Hij heeft er ook niets aan om valse hoop te hebben. Zou jij het niet willen weten als je hem was?
|
Wie weet is 't juist 'n extra motivatie voor 'm als jij zoiets zegt als: "2% kans dat zij iets in jou ziet, maarre.. niet geschoten is altijd mis!" :D. En als ie dat toch kwetsend opvat.. naja, hij kan beter gekwetst worden door jou dan door haar, toch? ;)
|
Ik zou aangeven dat ik denk dat ze hem niet leuk vindt, maar, wanneer hij dit zeker wil weten, zal hij het toch echt zelf moeten vragen. Als je het daar niet heel expliciet met haar over hebt gehad, zou ik vooral op de vlakte blijven, want je bent alleen maar aan het invullen voor haar op dat moment en ik vind dat je dat niet moet willen. Ook al denk je het heel zeker te weten.
|
Waarom sms't iemand naar een vriend dat hij een bepaald meisje leuk vindt? :S
|
ik zou gwn advies geven over hoe hij het aan moet pakken, want miss zit jij er wel helemaal langs
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar bij mij is hij eigenlijk ook de enige waar ik zulk soort dingen etc. kwijt kan. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:28. |