![]() |
Spijkerbroeken
Waarom kan ik nou nooit een goede spijkerbroek vinden...
Het zijn vooral slim fit spijkerbroeken, maar op één of andere manier pas ik daar gewoon niet in. En ik ben niet dik echt niet... Ik vind ze te strak zitten bij mijn benen en vaak dan is het ook te strak bij mijn bovenbenen en heupen. Als ik dan een maat groter neem, dan past het rond mijn heupen wel, maar zover kom ik dan al niet want bij mijn bovenbenen blijft dat te strak... Hoe kan dit toch, ik heb wel brede kuiten, maar voor de rest heb ik niet hele dikke benen. Hoe kan het dan dat iets stevigere meiden wel zo'n spijkerbroek aan kunnen? Dat bedoel ik dus niet negatief! Ik ben 1,75 en weeg 64 kilo. Dus das netjes. Heeft iemand hetzelfde? Of misschien tips? |
Misschien één maatje groter in wijdte neem? Ik heb zelf ook ergens een 32 zitten, de rest is allemaal 30, maar die van 32 zat als 30 totaal niet. Of was dat nou de hoogte bij mij.. Principe blijft hetzelfde.
|
Ik heb dat ook bij slim fit broeken. Die steviger meiden passen er wel in, omdat ze er wel het figuur voor hebben, en daardoor de skinny broeken in hun maat passen. Maar je kunt nog zo slank zijn, als je figuur niet precies hetzelfde is als de omtrek van zo'n skinny broek, dan gaat-ie in je eigen maat niet passen, en twee maten groter pas je er wel in maar dan zit het weer voor geen meter omdat-ie dan te wijd is op de verkeerde plekken. De oplossing: koop broeken die wel bij je figuur passen :p
|
Citaat:
|
Als je stevige kuiten hebt, kun je beter bootcut broeken dragen
|
Ga gewoon naar een zaak waar ze redelijk wat hebben, en pas wat verschillende opties! En vraag advies aan het personeel, hebben ze daar ook wat te doen :bloos:
|
|
Een goede spijkerbroek vinden is zeer moeilijk maar niet onmogelijk. Je moet vaak alleen wel een hoop passen voor je een gevonden hebt. Levi's ken je natuurlijk, maar ook America Today en winkels als H&M, Only en Mango hebben mooie broeken die niet gestoord duur zijn (deze prijzen liggen tussen de 40-70 euro).
Spijkerbroeken kan je grofweg indelen in de modellen straight (rechte pijpen), flare (wijdere pijpen), bootcut (uitlopend vanaf de knie) en skinny (strak bij de enkels). Ook heb je natuurlijk hoge en lage broeken. Pas gewoon alles, want dan pas kun je het beste uitmaken wat bij je eigen lichaamsvorm past. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:18. |