Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   wat doe je met je tong tijdens het tongzoenen? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1836389)

veryniceguy 19-06-2011 10:31

wat doe je met je tong tijdens het tongzoenen?

ik doe het vaak en langdurig (tongen) vind het heerlijk :)

Het voelt wel heel lekker maar soms draai ik gewoon een halfuur rondjes om haar tong xD

iemand iets creatiever dan gewoon rondjes draaien?
en hoever doen jullie je mond open tijdens het tongzoenen?

ik sta altijd open voor nieuwe "technieken" :D

-----------------
bedankt iedereen voor de goede tips
mijn vriendin en ik zitten nu nog lekkerder te tongen
en tevens vond ik het gewoon interessant wat de rest doet met zijn tong

fizzle-fluffy 19-06-2011 11:09

Je hoeft toch ook niet te wéten wat je doet? Doe gewoon wat op dat moment lekker voelt, en let op wat zij aangeeft.

deadlock 19-06-2011 11:41

Ik doe de wasmachine.

Syori 19-06-2011 15:39

Citaat:

deadlock schreef: (Bericht 31692535)
Ik doe de wasmachine.

:D

Pluis 19-06-2011 16:58

je kan ook met je tong als het ware aan haar tong likken. Of het afwisselen met gewone kusjes, of afwisselend aan boven en onderlip "sabbelen".

Em. 19-06-2011 18:12

Uhu. En je hebt natuurlijk niet alléén een tong, maar ook een hele mond en lippen en kaken en ehm, handen. Dus in plaats van *mond open* *tong in haar mond proppen* *tong bewegen* zou je ook kunnen kijken of je iets meer met je mond kan doen (verder/minder ver open) of met je lippen, of iets dergelijks. En van mond wisselen, als in: de centrale tonglocatie veranderen van haar mond naar de jouwe of ergens ertussen in, als je daar niet ontzettend van gaat kwijlen. En natuurlijk in het algemeen van houding proberen te veranderen of haar anders aanraken enzovoort. Of ineens gewoon heel hard in haar mond blazen. :cool: Maar waarschijnlijk ben ik weer de enige die dat destijds ontzettend grappig vond. :O

Lusi 19-06-2011 19:19

Citaat:

Em. schreef: (Bericht 31694122)
En van mond wisselen

Huuu goeie zoentip, neem af en toe iemand anders ;);)
Citaat:

Of ineens gewoon heel hard in haar mond blazen. :cool: Maar waarschijnlijk ben ik weer de enige die dat destijds ontzettend grappig vond. :O
:D Lijkt me niks.

Maar ik heb dan weer meer met zachtjes bijten. En vooral soms heel zachtjes of plagerig doen, om opeens de ander keihard te zoenen. Alleen rondjes draaien doe ik eigenlijk nooit meer dan een paar seconden. Gewoon wat dingen testen!

Syori 19-06-2011 19:24

Citaat:

Lusi schreef: (Bericht 31694431)

:D(y)

Em. 19-06-2011 19:30

Citaat:

Lusi schreef: (Bericht 31694431)

:bloos:

Nou ja, zoenen doe je met z'n tweeën lijkt me (misschien kan met drie ook wel, maar dat heb ik nooit geprobeerd) dus dan heb je altijd nog twee monden. Maar het is ook misschien wel een beetje raar om dat zo te zeggen. :P

Citaat:

:D Lijkt me niks.
Het enige leuke is/was ook de blik die ik daarna toegeworpen kreeg. Van 'omgwtfwasdat :|'. Maar het is denk ik geen 'hoe zoen je geweldig'-tip. :P

veryniceguy 19-06-2011 19:50

Citaat:

Pluis schreef: (Bericht 31693763)
je kan ook met je tong als het ware aan haar tong likken. Of het afwisselen met gewone kusjes, of afwisselend aan boven en onderlip "sabbelen".

haar tong likken ok zal ik proberen :) de rest doe ik al :D
ik wissel af van Hollywoodzoen(een zoen waarbij haar bovenste lip in het midden van mijn 2 lippen zit) naar normale zoen naar allerlei vage zoenen maar dan gaan we over naar tongzoenen en ja hoor dan doe ik weer de stomme "wasmachine" :facepalm:

Citaat:

de centrale tonglocatie veranderen van haar mond naar de jouwe of ergens ertussen in

dit vind ik wel een goeie tip :) eens kijken hoe ze reageert als ik de "centrale locatie van onze tongen" verplaats :D

veryniceguy 19-06-2011 19:55

Citaat:

Em. schreef: (Bericht 31694477)
:bloos:

Het enige leuke is/was ook de blik die ik daarna toegeworpen kreeg. Van 'omgwtfwasdat :|'. Maar het is denk ik geen 'hoe zoen je geweldig'-tip. :P

als je van dat soort blikken houd probeer eens aan haar tong te zuigen maar wel zo dat bijna haar hele tong in je mond gaat ;)
ik kreeg een geweldige reactie :D en daarna deed ze het bij mij, maar wees gewaarschuwd het KIETELT!! xD

PS: dit is ook geen geweldige zoen tip

Em. 19-06-2011 20:03

Dat weet ik wel hoor. Dat heb ik namelijk óók uitgeprobeerd toen ik heel lang geleden nog een vriendje had. :O Maar misschien moeten we maar weer eens terug gaan naar wel geweldige-zoen-tips.

Lusi 19-06-2011 20:07

Ik houd ervan mijn hand in zijn nek te doen en zo even de baas te spelen, te sturen. Ik denk dat je je niet teveel op je tong moet richten, maar vooral op randactiviteiten, met je handen, je lijf, etc. :y

Louis Armstrong 19-06-2011 22:25

Bij dit soort vragen, stel ik me altijd voor hoe de ts met zijn meisje op schoot achter de pc zit.
"wacht ff liefje, nu moet ik mijn hand in je nek leggen"
"Oh, en nu moet ik met aan jouw lip sabbelen".

Doe gewoon wat. Probeer uit, en probeer niet in haar mond te kwijlen, te hoesten of andersoortige misselijkmakende dingen te doen.

spawn again 20-06-2011 02:03

Citaat:

Uhu. En je hebt natuurlijk niet alléén een tong, maar ook een hele mond en lippen en kaken en ehm, handen. Dus in plaats van *mond open* *tong in haar mond proppen* *tong bewegen* zou je ook kunnen kijken of je iets meer met je mond kan doen (verder/minder ver open) of met je lippen, of iets dergelijks. En van mond wisselen, als in: de centrale tonglocatie veranderen van haar mond naar de jouwe of ergens ertussen in, als je daar niet ontzettend van gaat kwijlen. En natuurlijk in het algemeen van houding proberen te veranderen of haar anders aanraken enzovoort. Of ineens gewoon heel hard in haar mond blazen. :cool: Maar waarschijnlijk ben ik weer de enige die dat destijds ontzettend grappig vond. :O

Blazen heb ik ook gedaan hoor. Maar ik was 15 dus wat wil je.

veryniceguy 21-06-2011 19:29

bedankt iedereen voor de goede tips :)
mijn vriendin en ik zitten nu nog lekkerder tongen :D
en tevens vond ik het gewoon interessant wat de rest doet met zijn tong ;)

Amby 23-06-2011 12:37

Mijn friend bijt soms zachtjes op mijn tong.

Crazy-G90 23-06-2011 13:52

Ik weet dat het hierboven al een keer verteld is, maar moedig het alleen extra aan:evil:

Zal vooral het sabbelen op de boven/onderlip vaak toe passen! (Vinden vrouwen ook super heerlijk! :p) en staat garant voor een leuke spanning en een geweldige avond (Y)

Akhlys 25-06-2011 15:13

Citaat:

Crazy-G90 schreef: (Bericht 31706989)
Ik weet dat het hierboven al een keer verteld is, maar moedig het alleen extra aan:evil:

Zal vooral het sabbelen op de boven/onderlip vaak toe passen! (Vinden vrouwen ook super heerlijk! :p) en staat garant voor een leuke spanning en een geweldige avond (Y)

+1

cybershooter 27-06-2011 19:40

Techniek: De drillboor (spreekt voor zich)
niet aan te raden......

Ljontje 30-06-2011 20:33

't leukste is gewoon dingetjes proberen,
bijten/sabbelen op de onderlip of oorlelletje, kusjes in de nek zijn ook geweldig, je kan haar pesten door als ze je zoent een stukje achteruit te gaan, strelen met je handen, sommige meisjes vinden het leuk de macht te hebben of juist 'het slaafje' te spelen, jongens trouwens ook, je kan bevoorbeeld (als hij/zij je goed vertrouwd) haar ineens met haar handen aan je bed vastmaken, sommigen vinden dat geweldig, maar je moet 't wel durven allemaal, en evt vragen of ze 't wel fijn vind :P gewoon lol hebben
En offcourse zeggen wat je zelf leuk vind.

Veel tongplezier :D

hcronald 30-06-2011 21:24

doe de centrifuge haha

erkend lid 30-06-2011 21:42

Ik doe mijn mond niet meer heel erg open, anders wordt het allemaal zo'n natte boel.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:53.