![]() |
't Kofsaai, 't foksaai en de uitsaaipik #1423
titel kom eraan
|
owkey
|
Haha Noodles <3
|
Ik heb het opgezocht over 't Kofschip, en het wordt alleen gebruikt voor verleden tijd en voltooide tijd. Niet voor tegenwoordig.
|
goede titel (y)
|
't Foksaaip, Onait!
|
Citaat:
*boks* |
dobermann deadlock naamzoek,
Ik ga waarschijnlijk overstappen met munne internet, en krijg daar een wireless router bij. Wat is de range van die krengen? Wil de router hier neer gaan zetten, mn huisgenoot gaat daar ook gebruik van maken, die zit in zijn kamer +- 5 tot 10 meter verderop. |
Citaat:
|
En als je een woord zoals 'worden' niet weet, dan vervang je het door 'lopen'.
Ik word. Ik loop. Geen t. Hij brandt. Hij loopt. Wel een t. Het is echt niet zo moeilijk :p |
Citaat:
|
X 't Kofschip
|
Lol die titel.
|
Citaat:
|
Dat is inderdaad ook een trucje ipv Kofschip-regel, het woord langer maken. Dan hoor je vanzelf of het een t of een d moet zijn. Maar dat kan niet met alle woorden.
|
Citaat:
|
@Carn: Dat moet echt echt echt geen probleem zijn.
|
Citaat:
|
kookwekker rinkelt weer!
|
Lijkt me dat iedere router dat tot een goed einde gaat brengen ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
prima. Ondanks mijn niet beperkte IT kennis ben ik wel een wireless noob :o
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Oh ik maak ook wel eens onbenullige d/t-foutjes hoor. Met name als ik moe, beschonken en/of stoned ben. Lekker belangrijk :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Je vraagt je bijvoorbeeld af 'is het veroordeeld of veroordeelt?' en dan denk je 'de veroordeelde gevangene' en dan weet je dat het een d moet zijn. Of je vraagt je af 'is het gefokt of gefokd' en dan denk je 'het gefokte schaap' en dan weet je dat het een t moet zijn. |
Xtc-koffieshop
|
Citaat:
Niets vragends aan hoor. |
@Carn: bij de meeste wireless routers zal dat geen probleem zijn (tenzij er metalen objecten in de weg staan). Soms kun je ook instellen wat de intensiteit van het signaal is.
|
Dat is dreigend. :$
|
Citaat:
|
Waarom er bij inversie van de persoonsvorm geen stam+t geldt bij 'je' weet ik ook niet, hmmm...
|
Doeii, ik ga mie & broodje kaas eten :P.
|
Citaat:
* "Gewoon langer maken, jongeman." - "Ok, het is dus verhuistete?" Ik krijg altijd zin om die docenten van een nekschot te voorzien. :) Als men gewoon de regel leert aen de leerlingen, hey, dan hoeven ze ook niet mee rte gokken. :lampje: |
Citaat:
Degene die het heeft uitgevonden vond het gewoon saai zoveel hetzelfde, daarom heeft diegene van je iets anders gemaakt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee, we hebben nu shitty adsl van Telfort, waar ik zelf al een tijdje van af wil. Betreffende modem is verfucked (kan er niet meer in, geen enkel password werkt, en het is gewoon prutzooi). Ik heb zelf al TV via ziggo en wil zo`n all-in-one abbo nemen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
het lijkt me verschrikkelijk om nederlands te moeten leren :o
|
Citaat:
|
Mij ook. Helemaal als je vanuit een taal komt die totaal niet verwant is aan het Nederlands, zoals ander schrift en andere grammatica.
|
Citaat:
|
Citaat:
Edit: of nou ja, eigenlijk maakt het geen reet uit. Maar ja. |
Citaat:
Voor zover je van vraag en antwoord kunt spreken. Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:48. |