![]() |
Over uitgebreid zoenen/tongen
Vinden jullie het vies of juist mooi ofzo als jullie mensen zien tongen/zoenen in de stad of in school of ergens anders? Of hebben jullie een ander gevoel erbij?
Soms vind ik het namelijk mooi maar soms worden ze te klef |
Ik vind het niet zo plezant om glimmende tongen te zien en als ik zelf zo 'intens' zit te zoenen hoef ik het ook niet te delen met de wereld. Maar wat kusjes heen en weer vind ik vooral erg lief, soms ga ik mijn eigen vriend dan per direct ontzettend missen.
|
Laat mij koud !
|
Ze doen hun best maar, mij doet het niets.
|
Een beetje (tong)zoenen vind ik prima, maar inderdaad, glimmende tongen zijn nogal intiem, die kun je beter thuis laten of tenminste in een donker hoekje.
|
Ik hou er niet van. Doe dat lekker thuis, privé. Ik zoen ook niet in het publiek, waarom zou ik? Een knuffel of kus sure.
|
glimmende tongen?? :p
ik ben wat gereserveerd daarin, dus ik zou het zelf niet zo snel doen. Maar anderen moeten vooral doen wat ze niet laten kunnen. Hooguit dat ik een plagerige opmerking maak, of even claxonneer als ik langsrij. Maar dat mag niet meer van mijn vriendin ;) |
Ik vind het een privé iets. Mij zul je dus ook niet gauw tongend zien. Kusjes vind ik geen probleem, maar ook die zijn eigenlijk alleen voor mijn vriend bestemd om van te genieten, dus ook die zul je me niet vaak zien geven.
Mooi om te zien vind ik het niet, geilheid vind ik niet perse mooi. |
Citaat:
Maar jullie zeggen vooral: zoenen nee, kusjes ja. Maar ik vond alles onder zoenen vallen. :o |
een zoen go ahead
een tongzoen mag (maar niet te lang) elkaar uren lang aflebberen doe dat aub thuis ;) |
Ik kan heel wat hebben wat dat betreft, maar mensen die het nog net niet ter plekke doen zeg maar vind ik wel vervelend. Soms als het mensen zijn die ik ken die elkaar helemaal in de gang van de school staan af te lebberen schreeuw ook ik ook gewoon "get a room!" Maar zolang ze het bescheiden houden vind ik het best.
|
Ze doen maar wat ze niet laten kunnen. Als ik het niet wil zien kijk ik wel de andere kant op.
|
Ligt eraan of je die mensen kent. Twee vrienden van me zitten nu de hele tijd elkaar af te likken waar iedereen bij is, en dat is zo damn nasty... Als je mensen niet kent let je er minder op, ten minste ik dan
|
als mensen gelukkig worden laat ze dan lekker
|
lekker toch...
krijg er per direct een 'gevoel' bij!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als het mooie mensen zijn vind ik het prima. Hoewel ik er wel mijn vriendje van mis.
|
Mij maakt het niet zoveel uit als het maar niet te intiem wordt, een beetje tongzoenen en kusjes geven geen probleem. (y)
Elkaar af lopen lebberen. (n) |
Citaat:
|
Als ik het niet wil zien kijk ik de andere kant op.
|
Precies.
Wat ik erg vind, is als mensen echt provocatief doen op plaatsen waar kinderen langs zouden kunnen komen. Verder zal me het een worst wezen al hebben ze seks op straat. Zolang ze maar geen kinderen traumatiseren. (y) |
Citaat:
|
ik vindt het zowieso niet geweldig als ik mensen zie zoenen in het openbaar (lesbo,homo of hetero, maakt niet uit)...
Maar het is ook anders als het in een rustig park is, of in een drukke winkelstraat. |
Mensen die uitgebreid staan/zitten te tongen, bah. Get a room. Daar hou ik helemaal niet van, ook niet om het zelf te doen. Juist omdat ik de behoefte niet heb om de tong van persoon 1 in de keel van persoon 2 te zien verdwijnen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:51. |