Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   ARTistiek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Expo ruimte gezocht (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1836529)

Kirsten1994 20-06-2011 18:22

Expo ruimte gezocht

Hoi iedereen,
Voor mijn PWS ga ik een fotoshoot doen en die exposeren. Zoeken op internet heeft helaas tot nu toe alleen maar best wel dure locaties als resultaat geven. Weet iemand misschien een goede expositieruimte in de nabije omgeving (of in) Utrecht?

Groetjes!

Mutant_oud 20-06-2011 19:09

Je kunt ook aan jeugdverenigingen vragen of je daar mag poseren of in een café ofzo. Het moet niet altijd duur en chique zijn. Zelf heb ik al exposities gehad in een jeugdhuis, een aula, een café, het zaaltje van een heemkundekring en een bank.

winnie the pooh 21-06-2011 13:51

Vraag of je school een ruimte heeft!
Verder zie ik ook regelmatig expo''s in bibliotheken ofzo, daar zou je t ook kunnen proberen,

Mc Kauw 21-06-2011 23:02

Citaat:

Mutant schreef: (Bericht 31698275)
Je kunt ook aan jeugdverenigingen vragen of je daar mag poseren of in een café ofzo. Het moet niet altijd duur en chique zijn. Zelf heb ik al exposities gehad in een jeugdhuis, een aula, een café, het zaaltje van een heemkundekring en een bank.

cafe..

mensen komen in een cafe om te drinken, niet om naar foto's te gaan kijken.

Mutant_oud 22-06-2011 19:26

Het was de week van de amateurkunst en in alle cafés kwamen werken te hangen van verschillende amateurs. En ik heb er toffe reacties op gekregen, dus waarom niet. Het hoeft niet een donker rokershol (wat nu toch niet meer mag) te zijn waar studenten zich lam zuipen. Daarbij denk ik dat er wel bepaalde soorten cafés zijn die geïnteresseerd zijn in foto's of 'kunst 'aan de muur.

Mc Kauw 22-06-2011 20:49

Citaat:

Mutant schreef: (Bericht 31704339)
Het was de week van de amateurkunst en in alle cafés kwamen werken te hangen van verschillende amateurs. En ik heb er toffe reacties op gekregen, dus waarom niet. Het hoeft niet een donker rokershol (wat nu toch niet meer mag) te zijn waar studenten zich lam zuipen. Daarbij denk ik dat er wel bepaalde soorten cafés zijn die geïnteresseerd zijn in foto's of 'kunst 'aan de muur.

tuttebel 24-06-2011 14:21

vraag bij de gemeente! plaatsen als ziekenhuizen en verzorgingshuizen zoeken ook vaak kunst. en hotels of cafe's inderdaad.

Freyja 25-06-2011 09:51

...wat is je punt? Je bent zelf ook nog een amateur, hoor. Bovendien zijn er heel goeie amateurs..

Mc Kauw 25-06-2011 11:12

Het was de week van de amateurkunst. Ja, dan houden mensen er rekening mee maar als het niet week van de amateurkunst is, zoals meerendeels van het jaar is is het in mijn ogen niet goed om je werk op te hangen in een cafe.

Daarnaast maak ik geen kunst als ik zo nodig een amateur moet zijn.

Andijvie 27-06-2011 07:29

Er zijn echt veel cafés waar kunst hangt ter expositie, wat is daar nou raar aan?!

Sarah 27-06-2011 10:27

Je moet je werken natuurlijk niet in de Skihut gaan hangen, maar er zijn zat café's die niet zuipgericht zijn ;). Utrecht ken ik niet zo, maar bv. hier in Enschede zou je prima werken kunnen exposeren in MAC Berlijn, het cafe van het Muziekkwartier, SamSam, Fred&Douwe of de Beijaard. Je moet natuurlijk wel een beetje de juiste cafe's ervoor uitkiezen.

Badmutsje 28-06-2011 14:16

hoelang wil je exposeren?

Ik had voor school één dag gratis geëxposeerd in de universiteitsbibliotheek.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:16.