![]() |
Saaipio #1426
?
|
Umm... "Wat saai zeg"?
|
Ah, de UvA heeft een nieuw systeem voor het inschrijven. Het ging verbazingwekkend vlot. Normaal blijft de site wel een keer of dertig hangen.
|
Ik heb nooit problemen gehad met de (her)inschrijving. Maar volgens mij is de administratie van de TU/e ook wel in orde.
|
Ik bedoelde voor vakken. De herinschrijving voor de opleiding zelf loopt gewoon via Studielink.
|
Godnakende wat kan rauwe ham toch onwaarschijnlijk lekker zijn :bloos:
|
Ik snap de TT niet, trouwens :o
|
Zo heet de vereniging die achter het stuk zit dat Minke regisseert en waarin Martin speelt en dat ga ik vanavond zien *O*. Nou ja het heet niet echt Saaipio natuurlijk ;)
|
Citaat:
|
Godallejezus, wat zijn katten slecht in "subtiele" signalen begrijpen. Het lijken wel mannen.
|
Citaat:
|
Doppio ;)
|
ik krijg steeds zin in koffie als ik dat lees
|
Ik merk het nu toch al even waar is Trim Trabb?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vond het echt ontzettend jammer toen ze hier ook met studielink gingen werken. Mijn vakinschrijving is al rond, ik heb netjes een dop in mijn sok gemaakt, of hoe die tjak ook heet op de Hanze.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nooit meer biologie *O**O**O*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ergens staat 'gebruik rijsmiddel of soda', kun je dan gewoon zelfrijzend bakmeel gebruiken?
|
Citaat:
|
Zou het erg zijn als je de boekenlijst niet meer hebt van welke boeken je moet in leveren?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er zitten gewoon bijna 60 mensen mee te loeren op het forum seksualiteit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
allemaal komen kijken! :mad: |
jaja, ich bin dabei!
|
en waar is dat??
|
Zitten er naakte wijven in?
|
Eindhoven.
|
Citaat:
en het is natuurlijk niet alleen vanavond maar ook morgen en overmorgen! |
Citaat:
|
Oei, weer een "bij deze". :o
|
/IQvan97.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hoorde dat Martin uit de kleren gaat :cool: een beetje.
|
Ik blijf vnavond thuis.
Ik heb geen zin om naar zangles te gaan, en ik heb pww dus een geldige smoes om niet te hoeven gaan. |
En dan weer de hele avond forumen? :)
|
Absinthe naamzoek, check FT&R voor mijn beoordeling van Happy go Lucky :o:bloos:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:53. |