![]() |
klaar.
over.
|
Ik heb een vriendin die datzelfde heeft. Je moet natuurlijk vaak douchen maar niet te veel deo opspuiten. Deo is namelijk helemaal niet zo goed voor je. Daar kan je ook huidproblemen van krijgen.
Misschien kan je een tweede tshirt ofzo mee nemen naarschool en als het dan erg zichtbaar is ga je naar de wc en kleed je je daar om :) het andere shirtje doe je in je kluis Ik hoop je een beetje geholpen te hebben :) Succes |
Ik heb wel eens gehoord van odorex extra dry; dat schijnt goed te werken. Miss. kun je daarover eens informeren bij de drogist ofzo. ;)
|
8X4 vind ik persoonlijk waardeloze deodorant. dat spul is alleen maar een luchtje ipv dat het echt wat met je zweet doet. Ik gebruik al jaren odorex en sindsdien heb ik nooit meer last van zweetproblemen. odorex heeft rollers en sprays en er is zelfs nog speciaal extra dry spul voor als je écht enorm zweet. wel het proberen waard lijkt me
|
okee thnx:D
ga het proberen;) |
Odorex! Helpt SUPER!
|
Citaat:
|
Dat had ik ook
En het enige wat helpt is deze deo ( wel 20 euro ofzo ...) maar doe je best een tijdje mee en helemaal geen zweet meer. http://www.cosmopinie.nl/files/produ...yneo5spray.jpg Bij sommige drogister te koop |
Ik ga eerst die oderex gebruiken, want deo voor 20 euro gaat me wel heel ver,, als dit ook helpt:bloos::bloos::$
maarja iig bedankt allemaal:) |
Odorex werkt echt heel goed (y)
En een troost: waarschijnlijk wordt het na de puberteit minder! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben nog geen enkel product tegengekomen dat het zweten ook maar een beetje vermindert. Wat ik doe is extra kleding meenemen en als het warm is 2 keer op een dag douchen. Dan was ik het oude zweet van me af voor ik naar bed ga of iets schoons aantrek.
|
Heb je die ik stuurde geprobeerd Volk?
|
Odorex werkt erg goed ja. Als je erg last hebt kan je ook een lotion van Odorex Extra Dry gebruiken die je 's avonds met een watje onder je oksels aanbrengt.
Wist je dat deodorant helemaal niet goed helpt als je geen schone oksels hebt? Bijspuiten heeft dus helemaal geen zin en zorgt er alleen maar voor dat er constant een vieze chemische lucht om je heen hangt. Ook is spuitdeo niet gezond, je kunt beter een roller/stick gebruiken. |
Als je heel erg is kan je je oksels laten behandelen met botox, dat maakt de zweetklieren inactief.
Je moet er volgens mij wel even voor naar de huisarts om door verwezen te worden naar de dermatoloog. |
Probeer eerst maar eens wat andere soorten deo. Ik gebruik al acht jaar niks anders meer dan rexona.
|
Axe dry werkt bij mij prima :D
Maar voordat je aan 20 euro deo en botox behandelingen begint zou ik inderdaad eerst maar een paar verschillende deo's proberen :D |
en hoe gaat het met de nieuwe dea
hahaha botox zou k lekker laten de eerst komende aantal jaar kijk eerst maar eens hoe het na de pubertijd gaat en met je nieuwe deo |
.
|
Citaat:
Zo'n botox behandeling word maar één keer vergoed daarna is het voor eigen rekening en kost dat tussen de 600 á 1200 euro, flinke smak geld dus |
Citaat:
|
Citaat:
De duur van de werking houdt trouwens van de persoon af, dat verschilt tussen 2 en de 12 maanden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:40. |