![]() |
Wat is je favoriete kledingmerk?
Ik heb gigantisch veel kleding van het merk DEPT.
Het is erg mooi, niet al te duur en het zit ook erg lekker. Zouden voor vele een aanrader moeten zijn. http://www.facebook.com/DEPTwomen Mijn broertje draagt veel kleding van het merk J.C Rags. Met name zijn broeken zijn van dat merk. Vele jongens zullen het vast wel kennen. http://www.facebook.com/J.C.RAGS Groetjes, Marloes |
Bij kleding kijk ik eigenlijk nooit naar het merk - het gaat me er vooral om dat het leuk oogt en lekker comfortabel is. Met mijn uitgesproken smaak is het al moeilijk genoeg om leuke kleding te vinden, dus ik ga me dan zeker nog niet verder beperken door het alleen maar bij bepaalde merken proberen te zoeken. :n
Bij schoenen neem ik wel het merk in beschouwing (al zijn de leukheid- en comfortabelheidsfactoren nog altijd het belangrijkst) - vroeger was dat niet zo, maar na een tijdje was me opgevallen dat bepaalde merken kwalitatief beter zijn, dus vandaar dat ik nu altijd eerst kijk of ik bij die merken niet iets leuks kan vinden, voordat ik het ergens anders zoek. Bij schoenen kan ik me dat wel permitteren, omdat ik daar altijd veel makkelijker mee slaag dan met kleding. :y Meestal ga ik voor schoenen van Nike, maar ik heb in het verleden ook al eens een paar schoenen gehad van: Adidas, éS, Quick, Riverwoods en Timberland. Sinds kort kan ik nu ook Hugo Boss Orange aan dat rijtje toevoegen, aangezien mijn nieuwste paar schoenen van dat merk zijn. In mijn zoektocht naar nieuwe schoenen had ik ook Pointer en Vans overwogen (waar ik nog nooit eerder iets van had gekocht), maar uiteindelijk vond ik die maar een beetje goedkoopjes uitzien (bijvoorbeeld bij Pointer waren kleuren in het echt vaak te vaal), dus uiteindelijk ben ik toen maar voor iets duurders maar wel degelijkers gegaan. :) |
Bij schoenen zijn bij mij vooral Lowa, Meindl, en All Stars gewild. Verder speur ik tweede hands op marktplaats wel eens naar de merken Art (altertnatieve jassen) Cora Kemperman, Yoek (grote maten merk), Hebbeding (Nederlands design merk) Barbara Speer (wijde free size kleding) en Completa (Italiaans jassen merk) en X two (wijde tuniek jurkjes in mooie viscose stof.
|
- st oliver
- outfitters nation - bjorn borg -G-star - esprit - only - D&K - cars -outfitter nation of leuke kleren van, H&M, Berden, C&A, V&D. en ik ben er vast wel een paar vergeten. |
Voor mij hoeft 't echt niet altijd allemaal zo duur te zijn... (alhoewel ik genoeg G-start heb).
Favoriete merken: - Stangata (Sting) - Zaatxchi (Sting) - Adidas - G-star - Calvin Klein - Hugo Boss (lekker geurtje) - Davidoff (ook een lekker geurtje) - Smog (New Yorker) - Coolcat (heeft ook wel leuke dingen soms) Dat was 't wel zo'n beetje. |
-Only
-Vero Moda -H&M -Esprit -Converse -GAP -Old Navy -Banana Republic |
Schoenen: DC of Vans.
Broeken: Veel Vans en Dickies, maar ook genoeg merkloze dingen van bijvoorbeeld de coolcat ofzo. T-shirts, truien, blousen: H&M, Vans, Dickies, DC en Skullcandy omdat ik Skullcandy gratis krijg soms. Onderbroeken: Gwn merkloos van de H&M enzo. Sokken: Hetzelfde als onderbroeken. |
Ik heb niet echt favo merken,
vooral winkels, ik koop veel bij de NewYorker, The Sting, en sinds kort ook de Tally Weijl |
Ik heb geen favoriete merken.
|
Hier zit een luchtje aan..
|
* Adidas
* Nike * G-Star * Vans * New Era (voor mn caps, voornamelijk LA en NY) * Chasin * Cars * Jack & Jones * J.C. Rags Dat was het wel zo'n beetje... |
Het enige merk waar ik echt bij zweer is LTB voor mijn (spijker)broeken. Hoewel ik vandaag, voor het eerst in laaaaaaaaaaaaange tijd, een broek heb gekocht van een ander merk.
Voor de rest boeit het me eigenlijk weinig, zolang het er leuk uitziet en niet belachelijk duur is, ben ik tevreden. Alleen met schoenen ben ik wat kieskeuriger. :O |
Diesel Blue Blood, Denham, Replay,evisu,
En allerlei random merken waar ik leuke dingen van vind. |
DC,element,vans; vooral koop ik die dingen uit de large
--> http://www.large.nl/ en dan nog mijn favo's: superdry ambercrombie hollister en lola en liza |
adidas
nike g-star gsus |
Kleding van Warehouse and Jane Norman (te koop in de V&D) vind ik altijd wel leuk.
|
Diane von Furstenberg en voor schoenen Balenciaga.
|
jack&jones
|
Citaat:
|
ehh Sissy Boy, Levi's, G-star en Superdry
|
trainerspotter
stussy nike adidas |
Ik ben niet zo van de merken, maar qua alto-broeken heb ik het liefst Stuka, qua basic-dingen en/of rokjes hebben ze vaak van Only wel wat moois, wat mij als gegoten zit. Het gros van mijn kleding komt van de markt, uit merkloze particuliere boetiekjes of Primark.
|
G-star is echt mijn merk. ik doe jaren met dezelfde shirts, broeken en vesten. het zit lekker en ik voel me er goed in. het is helaas wel een beetje duur.
|
G-star is inderdaad een top-merk. Van Nederlandse bodem en kwalitatief zeer degelijk!
|
En oh. Verder Bjorn Borg boxers en Tommy Hilfiger schoenen. :y
|
Ik ben n jongen van 20
Ik kijk niet alleen naar merk of geen merk, ik kijk vooral naar print, model, kleur enzo Deze zijn wel leuk New Yorker H&m Replay Jack & Jones Chasin (broeken alleen) T hoeft ook niet duur te zijn altijd weetje |
het merk maakt mij niet zo uit als het maar lekker zit en er leuk uit ziet lol
ik draag band t-shirts en tap out http://www.google.nl/imgres?q=tapout...:0&tx=54&ty=65 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:06. |