![]() |
Saaibook #1427
Wie heeft er berichten geplaatst?
Totaal aantal berichten: 501 Gebruikersnaam Berichten Schrödinger 86 Azèche 64 Brenda97 55 Dobermann 31 Carn 31 Syori 28 .sann 26 Stefenootje 24 Rationeel 18 Sarah 18 fizzle-fluffy 16 lentekriebel 11 Paranoide 10 Noedelhap 10 Rivka 9 Uice 8 Sabir 6 Martiño 6 Calculi yukon 5 Missy 5 Pippeloen 5 Panopticon 4 Commendatore 3 Gnork 3 Tink* 3 Pierrot 3 mijamoto 3 Macrador 2 deadlock 2 Mc Kauw 2 Queasy 1 Onait Sirch 1 Interglot 1 Absinthe 1 |
Oeh :O. 1 bericht.
|
En ik kom lekker aankakken met 6 berichten. :O
|
Ik denk dat die categoriën vooral gelden voor mensen die elke dag een status update doen. Daar ken ik er niet veel van.
|
Ik ben aan het minderen. Het werkt! :cool:
|
Mm, je kan wel zien dat ik niks te doen had vandaag. :o
En ik miste een beetje de ik-eet-nu-een-tosti-categorie. |
Oei, bovenaan. :(
|
Citaat:
|
Ik post trouwens wel vooral tosti/urgh huiswerk/urgh vroeg opstaan/joehoe BBQ! statusupdates.
|
Ik heb nu ook Annie hou m'n tassie effe vast gedownload.
Misschien sla ik een beetje door. |
Waar halen jullie de tijd vandaan om dat maar constant door te geven? Je hebt toch wel wat beters te doen op zo'n moment, zoals tosti eten, huiswerk maken, of BBQ-en? Dat van vroeg opstaan kan ik mee dan voorstellen :y.
|
Ik moet weer eens afkicken met posten.
Op dit forum heb ik meer posts geplaatst in 3maanden dan een ander in 1.5 jaar. :bloos: |
Citaat:
|
render render crunch, 1080 is voor mietjes. Over een paar jaar iedereen gewoon aan dit soort resoluties :cool:
Spoiler
|
|
Citaat:
|
Waarom glimt dat mens zo :O?
|
Citaat:
|
Citaat:
Moet je die verschillen zien, hoe ze al die dingen wegwerken. Vetkwabbetjes, dat putje in haar elleboog (like, who cares?), haar linker tiet hangt opeens niet meer. Vreselijk toch. :p |
ik post zelden een 'status update', als in, mijn status. Dat is echt zo compleet niet interessant, ook al is mijn leven een stuk leuker vergeleken met die van anderen. Tenzij het NS-ergernis is. Ik ga mensen die dus "werken" en "weer thuis" plaatsen ook altijd lastig vallen met "goh" en "niet te hard hè" en "was je huis er nog?", want debiele updates verdienen debiele comments (Y).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik plaats niet bijzonder veel status updates, maar ben wel erg actief op facebook.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
discriminatie:o
|
Citaat:
|
Ik vind die linkerborst er op de bewerkte foto maar raar uitzien.
|
:D Ik had serieus een beeld in mijn hoofd dat haar voeten blank waren, en de rest van haar lichaam zwart :facepalm:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of nou ja, compliment. :( |
Citaat:
|
Absinthe naamzoek Orpheus ed Euridice is uitverkocht. In juli gelden CJP en studentenkortingen niet :mad:
|
Citaat:
|
Ik vind dat zij heel mooie oorbellen heeft. (Y) En een mooie stem. En eigenlijk mag ik Beyoncé überhaupt wel, ondanks dat haar statusupdates best wel kut zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Meh en normale prijzen beginnen bij 39,50 en eindigen bij 79,50 en dat is toch echt een beetje te veel :( (studentenprijs was 19,75)
|
Oh :O, dat was toch wat zo bruut verstoord werd door een of ander festival? Tijdens eerste voorstelling of try-out oid?
|
Citaat:
|
Ik heb geen idee!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:23. |