![]() |
Noedelhap en de huissaaimijten #1429
Ik wilde er het woord 'perzikhuidje' in verwerken maar er is te weinig tijd om daar een mooie zin van te maken. Nu klinkt het als de titel van een sprookje, dat is ook prima.
Een sprookje over huid. |
"It's going to be easy peasy lemon squeazy."
"No, it's going to difficult diffcult lemon difficult." Een fijne punt voor wie de film raadt. |
Tevens, kijk hoe gaaf :cool: :cool: Met dank aan Fizzle.
|
Hoe kom ik nu ineens in de titel terecht :D
|
Citaat:
Maar geen fijne punt voor mij, vrees ik. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Gave titel trouwens :y |
Citaat:
|
@Uice
Ik heb ze in Nijmegen gezien, Goffertpark, op Rock Werchter (speelden ze voor Metallica) en in de HMH drie dagen later. In 2009 geloof ik. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Keuken schoon, badkamer bijna schoon, kamer schoon, bijna alle was gedaan, wat ben ik een goede vrouw :cool:
|
matras uitkloppen en met de stofzuiger eroverheen! Of met wat bleek :Y
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een matras vol mijtenlijkjes :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En nu ga ik hardlopen! De fitnesszaal gaat om 23:15 dicht.
|
http://littledeathray.com/s/cc_image...g?t=1284866090
Internet heeft me heel bang gemaakt, want door dit plaatje denk ik gelijk: NOES ZE GAAN VIEZE DINGEN DOEN MET DE SCHROEVENDRAAIER :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
|
En ik heb echt een hekel aan poker freerolls waarin iedereen sit-out is behalve 1 superstack, waardoor je dus een oneerlijke concurrentie krijgt :mad: Diegene die mazzel hebben, zitten aan een tafel vol sit-outs en kunnen blind na blind oprapen.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Onee, eerst ga ik nog iets onboeiends vertellen over mijn nieuwe sportavonturen.
Door die sportavonturen heb ik namelijk allemaal nieuwe spieren, en mijn lichaam snapt dat nog niet zo goed. Dus als ik nu bijvoorbeeld een been optil tijdens het lopen dan doe ik dat met dezelfde moeite die ik vroeger nodig had om dat been omhoog te krijgen, maar die moeite is nu teveel want mijn spieren zijn nu sterker. Dus nu heb ik tijdens het lopen om de haverklap dat mijn been al in de lucht is en dat mijn lichaam even verward stil blijft staan, met dat been dus nog in de lucht, omdat 'ie denkt van 'huh, hoort dat been nu niet pas ergens halverwege te zijn?'. Dat ziet er raar uit. Einde. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Oh damn, Derek de Geestenwauwelaar op rtl4. Wat een mispunt is dat zeg.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
En in sausmixjes en kruidenmixjes zitten gewoon zout en kruiden en maiszetmeel en MSG, maar dat heeft verder niets met de lavasplant te maken.
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
O, en ik heb vandaag een vrouw van vijftig geleerd haar naam te schrijven. Nouja, te herkennen. En we hebben hem geschreven door samen een pen vast te houden. Dat was voor het eerst in het leven dat ze een pen vasthield. :( Ahhhw. Maar ze was zo lief. <3
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:12. |