![]() |
zwanger
Hallo allemaal.
Zal even verduidelijking geven over het verschillende soorten posts! Ik ben zelf een jongen maar heb een bepaald contact met een jonger meisje, heb over bepaalde dingen vragen. Die over mezelf kunnen gaan maar ook over haar! Goed de vraag: Ik heb haar gevingerd. Mijn penis is buiten beschouwing gebleven. Bij het terug lopen trok ze als grapje mijn broek een stukje omlaag, en ik pakte toen penis even vast (door mijn onderbroek)! Daarna heb ik mijn broek weer aangedaan en zijn we doorgelopen. Zo'n 2 a 3 minuten later waren we aan het dollen en ze was erg gewillig. Ik wilde weten of ze nog eens zouw kunnen en wreef eerst over haar broek over haar vagina (met de hand waarmee ik mijn lul door mijn onderbroek heen had vastgehad). Toen met een beetje gestoei heb ik mijn vinger een heel klein stukje in haar vagina geduwt en meteen terug getrokken. Ben toen gegaan en voelde onderweg dat er wat voorvocht door mijn onderbroek was gelekt. Mijn vinger was hierdoor nat, maar had dit voordat ik mijn vinger er instak niet gevoeld. Het lijk mij erg onwaarschijnlijk, maar zou er een kans kunnen bestaan dat ze zwanger is? Groetjes |
Die kans is absurd klein. Maar als een van jullie er niet gerust op is, doe dan een testje.
Wat bedoel je met een jonger meisje? Hoe oud ben jij, en hoe oud is zij? |
Die kans is zoo klein. De kans om zwanger te raken van voorvocht is al klein en dan ook maar een heel klein stukje erin. Maar als je het zeker wilt weten kan je een zwangerschaps test kopen.
Xxx |
Citaat:
|
Citaat:
Dus dt maakt die minuscule kans nog kleiner :) Xx |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:40. |