![]() |
Zou het werken.. (gecrushte chocola in je shaggie)
Als je chocola heel fijn versnippert dat het net shag lijkt zegmaar en dan als je een sjekkie rolt de chocola in het mondstukje draaien en voor de rest shag? Dat je dan zegmaar de rook door een laag chocola heen rookt waardoor het naar chocola smaakt?
|
probeer et es uit.:P persoonlijk denk ik dat het smelt en je gore tabakchocola op je lippen krijgt.:D
|
kun je beter pre-rolled chocolate flavoured vloeitjes kopen;)
en heb even voor de duidelijkheid je topictitel gewijzigd. |
Citaat:
Citaat:
Iemand een idee hoe ik chocola het beste kan crushen dat het shag-achtig word? Een stamper die je ook gebruikt voor hutspot enzo, zou dat goed werken? |
Citaat:
Nouja, neem zo'n scherp aardappelmessie (niet zo'n raar draaiend ding, maar gewoon een echt mesje) en rasp er kleine beetjes af. Dit nog een beetje fijnhakken. Wel pure chocola gebruiken (misschien beter die extra pure, maar die zijn een stuk duurder dan de gewone Verkade volgens mij). Ik zou het niet over m'n longen doen voor de veiligheid, niet dat het echt gevaarlijk kan zien, maar misschien dat je moet hoesten. Iets van 1/2 seconden in je mond laten rollen en er dan uit laten zweven zal wel de smaak geven. Als er überhaupt al smaak aan kan zitten, had je niet ook gewoon van die Black Devils oid? |
Citaat:
|
Koop gewoon grijze Black Devils, bespaart je een hoop gedoe.
|
Citaat:
|
Waarom wil je dat met shag nabootsen als er zulke sigaretten bestaan?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dat gaat hard falen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Porbeer het eens met cacaopoeder :D
|
Citaat:
|
Spannend!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe is het nou gegaan?
|
Ik had geen chocola in huis ~_~''
|
Kopen en vanavond doen :D
|
Citaat:
|
Wel het resultaat posten uiteraard, wel pure toch? Dan proef je de echt chocolasmaak
|
Citaat:
Yup, ik heb puur voor het optimale (smelt)effect :) |
Oke want als het werkt wil ik het ook doen :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mischien moet je gewoon cacoa er in doen?
|
Eerste goede tip (Y)
|
Waar blijft het resultaat nou?
|
Ik zou het zelf nooit doen, rook liever een waterpijp met allerlij smaken of koop gewoon een pakje black devil.
|
waterpijp is inderdaad erg lekker :o
|
Ja vooral multivruchten en appel is lekker :D
|
appeltabak (Y)
|
Citaat:
De banaan is echt ranzig trouwens (n) |
Droptabak is lekker :bloos:
|
Chocolade roken gaat echt nooit werken (het smelt en verstopt je peuk is mijn gok). Koop gewoon flavoured vloeitjes of tabak met een smaakje.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:26. |