![]() |
Team Fortress 2
Is nu gratis.
|
De watte?
|
Heb ik al, maar 't blijft een cool spel.
|
Citaat:
|
Hmm, even downloaden dan :)
|
Hier is alvast een Pyro tutorial.
W + M1 |
Is dat gunstig?
|
Het werkt vaak wel, je gaat 1 seconde erna dood, maar goed.
|
Even gespeeld, viel nogal tegen, eraf gegooid.
|
Je hebt gewoon slechte smaak qua spellen.
|
Oh, het was wel een grappig spelletje hoor. Maar op de momenten dat ik headshots móet geven zet ik liever bc2 aan.
|
meer noobs --> meer ownen :d
|
--> downloaden :)
|
Geen flauw idee wat het is maar de titel doet me denken aan pokemon :')
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zeker vet.
|
zeg maar minecraft gunmod op een multiplayer server maar dan lelijk... tja.
|
Citaat:
|
Spel ziet er prima uit hoewel niet alle nieuwe dingen consistent zijn met de originele release artstyle.
|
Ik beat iedereen hier met sniper (A)
Plus ik heb heeeeel veel vintage weapons, dus heb ik een leven :o |
Sniper is fucking makkelijk.
|
Is het ook.
Maar, win jij 4 tegen 1 sniper fights? |
Een team met 4 snipers in tf2...:(
|
Daarbij dat sniper vs sniper gevechten niet echt een geweldige contributie zijn aan je team.
|
Citaat:
@aicarno, nee, maar vereist wel skilzz |
Ik speel eigenlijk alleen 5cp op official maps, soms wat payload od A/D.
Meeste custom maps zijn of al door valve opgepikt of kut, gullywash is een van de weinige uitzonderingen. |
Orange_x3 is een leuke sniper map, maar wel een frustrerende omdat er alleen maar premium engineers met 5 sentries inzitten -,-
|
Speel je op saigns servers dan? Als je daar op speelt ben je echt een dikke noob, wat een verschrikkelijke kut mod is dat. Btw, ga maar eens een paar rondjes als spy, dan zul je zien wat skillzz betekent. En dan niet tegen domme F2P'ers
|
Gast, saigns heeft idd kutmaps, maar ik ben geen donator, ik kom daar omdat er veel kereltjes zijn met een metal overschot. je laat juist skills zien als je een 4v1 sniper fight win tegen gasten die binnen 1 seconde op 100% charge rate zitten
|
Trouwens, spy is niet zo'n heel moeilijke class, alleen eternal reward vereist skill.
|
De enige goede server plugins zijn sourcemod (rtv, voting, autobalance als goed afgesteld) en that's it.
Servers met donator perks zijn achterlijk. 6vs6 or 12vs12 anders niet. Ga gewoon lekker op Hampshire Heavies of Lethal Zone spelen, dat zijn best fijne servers. En YER+deadringer+l'etranger+fez maakt het redelijk simpel, vooral op payload; hell. DR maakt alles redelijk simpel. |
Ik heb zo'n haat aan deathringer spies(als ze in mijn team zitten dan), ze falen altijd en worden gekilled.
Trouwens, iemand vintage weapons te koop/geïnteresseerd in spion hoed? |
Citaat:
|
Qdat is we'll gaaf, de rest gaat dan keihard scout rushen
|
Of je donator bent of niet, saigns servers zijn kut. Ze zijn allemaal gewoon te hevig gemodificeerd. Sneller lopen, echte instant respawn, vage dispensers die raketten afvuren enz. je moet gewoon niet op saigns servers spelen, er zijn veel betere servers.
Btw, ik heb de nieuwe maffia hoed en roos voor de spy, die zijn echt hard. En natuurlijk mijn onmisbare vintage ambassador:'Aic's Bastardly Brain Butcher'. |
Wat een gezeur over snipers altijd. Ik vind snipers echt cool om te spelen in TF2. Je moet gewoon altijd er naar streven dat jouw team met 1-2 snipers 5-6 van hun team bezig houdt. Een goede sniper kan namelijk aanvallend teams flink uitdunnen, of zelfs attack lanes vrijhouden. Er zijn weinig spelers bereidt om recht in een lijn van een goede sniper te lopen.
Maar ik denk dat het uiteindelijk gaat om de manier waarop je speelt. Een goede sniper blijft ook niet in zijn base hangen als zijn team duidelijk naar voren gaat enz. Dat zijn meestal ook de snipers die iedereen oppikt die in een hoek zitten, maar alle andere hoeken missen. |
Ik vind frontline snipen met de huntsman (wood string arrow thingy) en dan met een medic altijd wel tof.
En ik vind saigns eerlijk gezegd prima hoor, ja okee die donators zijn wel echt tering irritant, vooral die soldiers met hun homing missiles :/. Verder ben ik zeeeer trots op mijn goud geverfde vintage bills hoofddeksel ^^ |
Speel eens op een normale server, das veel chiller. Heb je ook gegarandeerd geen donators.
Demoman met chargin targe en eyelander is ook leuk, maar dan niet die nieuwe demo set, die is echt gay. |
Persian Persuader is wel leuk op payload of A/D, je krigjt zoveel health van alle ammo die je oppakt en dispensers/payloadcart vullen je ammo wel gewoon aan.
|
Het nieuwe schild is echt noob want je kan een volle crit uitvoeren na nauwelijks 1 meter gecharged te hebben.
|
Ach demoknights zijn toch al een gimmick dus.
|
demoknights zijn gay, ik dislike alles en iedereen wat pyro whored en ik spuug op heavies (y)
|
demoknights zijn totaal niet rot (de normale dan). Vroeger was alles super gebalanceerd he. Maar ja demo spelen is leuk en dan bedoel ik niet gewoon wat grenades spammen.
|
De nieuwe sticky jumper is trouwens wel een machtig mooie manier om je sniping te trainen, vraag een vriend rond te sticky jumperen, terwijl jij hoofdschietsels verzamelt (y)
|
Valve geeft niet super veel meer om de balance denk ik; zie tomnislav.
|
Citaat:
|
Dat ding is nu toch al de grond in generfed dus hey.
Default RL supremacy. |
Yeah, direct hit is sexy (:
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:22. |