![]() |
Just Saying Hii
Effe voorstellen :y
Ik Ben Jason 16 Jaar JONG :bloos: Vmbo K+l leerweg = zorg & welzijn Verder zit ik graag achter mijn pc ,hou ik van goeie game's en auto's Meer over mij willen weten of Vragen hoor ik graag |
FIPO! Hallon :)
|
Welkom Jason :y
|
welkom!! hou je van muziek en zo ja welke?
|
beste strobe :D
en of ik van muziek hou i love it :p ik luister bands Greenday, kingsofleon en the american rejects eigenlijk goeie muziek alles eigenlijk wat een goed en leuk ritme heeft :p |
KingsofLeon _O_
|
Greenday !!!!:D
|
Greenday van nu (N)
Greenday van vroeger: Tussen (Y) en (N) in :P 21 Guns wtf? Het is trouwens the all-american rejects. Sowieso een kutgroep maarja. Welkom trouwens... ~_~ |
koffie
je hebt wel gelijk greenday van vroeger was veel beter maar tegenwoordig is het moderne rock :p 21guns i love it :d vet goed nummer |
Citaat:
|
okee andere vragen? :p
|
Ja. Waarom heb je in de TT alle woorden met een hoofdletter? En hi met 2 i's?
|
Citaat:
Helemaal gelijk heb je !!*O* |
Welkom! ^^
& eindexamen gedaan dit jaar? Awesome muzieksmaak (: |
Geen eindexamen :$ zit pas in 3e leerjaar
En misschien blijf k wel zitte :(:( |
Bad voor joe :'(
Wat wil je worden? :D |
Ik wil later de ict kant op:$
|
Sterkte (y)
|
Well thank u <3
|
En waar woont je huis enzo?
|
Waar ik woon op straat :s :$ neej a'dam :D
|
Ow gezellig ;)
|
En jij ? :-$
|
Pff Uithoorn, saaiste dorp wat er bestaat
|
Wauahauahaua:p vindje. Maak het dan leuk
|
Ik ben ook meer in Amstelveen/Amsterdam te vinden :p
|
Citaat:
|
maarja nog meer vragen :D
|
Citaat:
|
?
|
Citaat:
Welk nummer vind jij het beste van Green Day? |
Why, thank you? Waar slaat dat nou weer op dan?
|
Citaat:
Net als met dingen van hoelang je ergens zit bijvoorbeeld: ''How long have you been with the Hells Angels?'' ''I've been with the Hells Angels for, what? 2 years?'' Dat what slaat eigenlijk ook nergens op, omdat die persoon het eigenlijk aan niemand vraagt ;) |
Als je het letterlijk vertaald staat er waarom, dank je. Well, thank you hoor je altijd in engelse zinnen ;)
|
Citaat:
Amerikaans met een Texaans accent eigenlijk :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik houd het toch maar op het Amerikaans :P |
Welkom!
Je doet zorg&welzijn, maar verderop stond dat je iets met ICT wilde gaan doen later. Als je dat wilt, waarom doe je dan nu zorg&welzijn? Is dat wel een handige aansluiting? 16 is gewoon jong hoor ;). Verder alles goed? Moet je nog naar school eigenlijks? |
Citaat:
|
Ik voel me oud :bloos:
|
eeej als je comment's opelkaar hebt post ze dan niet hier thnk u
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En ik was gewoon belangstellend.
|
Maar vertel, wat doe je in het dagelijkse leven? Waarom wil je in de ICT? Wat wil je gaan doen later? Wat is je pincode? Woon je in de westside? Is het gezellig?
|
Citaat:
met mij gaat alles super en met jou ? k heb nog wel een paar weekjes school |
Citaat:
Oké, mooizo dan. Bleh nu nog school... Ja prima, ben alleen verkouden. Zometeen verlies ik m´n geduld en ga ik op het toetsenbord rammen omdat de tekens geflipt zijn. Ben ook al (niet officieel, maar geen les meer) klaar op school. De boeken voor volgend jaar zijn al besteld. Waar ga je van de zomer heen? |
Citaat:
|
Citaat:
Italie (met trema op de e). Wat ga je dan doen? Veel zwemmen enzo? |
:p italie he leukkk
eeuhm nou denk zelf dat ik tog veel ga werken dit zomer vakantie |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:27. |