![]() |
Saaienstein en de griebelige groten #1432
!
|
:nono: Te vroeg!
|
1 sec te vroeg -o-
|
Valsspelen mag niet he :p
|
@Gnork: zijn je zusjes allemaal jonger dan 12, ja?
|
@Syori
Ik vind het altijd wel een groot genoegen even ruwe brokjes te kauwen en dan die brokjes met je tong tegen je gehemeltje te verpulveren. Om nom nom. |
Volgens de Millionaires Matchmaker moeten vrouwen binnen een jaar zorgen dat hun vriend met hen zal trouwen, want dat het anders verspilde tijd is. Hoezo een jaar? Ik deed het binnen een dag :cool:
|
Goede aflevering van Supersize vs superskinny :cool: Team supersize zijn moeder en dochter die samen een halve ton wegen. Team 2 is een menneke en een alleenstaande moeder van zeven kinderen (!) die 6 stone (nog geen 40 kilo!) weegt :D
|
Citaat:
|
Ik vind het trouwens wel frappant. Gisteren ging het bij Dr Phil ookal over trouwen en deze mensen waren 3 jaar samen en hij wilde nog niet met haar trouwen. En dat was ook al helemaal fout volgens Dr Phil, als hij nu nog niet met haar wilde trouwen moest ze bij m weggaan. Alsof het niets is.. :S
|
Bid voor mijn cake svp.
|
Citaat:
@ Lorelei: ik kan nergens vinden hoeveel gram een zo'n garnaaltje is, maar dat waren er dus negen of zo, 1/3 van een normale portie schat ik. En daar zat ik uuuuuren van vol, dus het komt wel goed met die 100 gr. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gnork het gaat over N. Ik ga zo samen met haar een vriendin van haar (uit Zwolle die veel in de Docter komt :confused: ) ophalen van Goor Hauptbahnhof en dan naar de tente.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jeutje, ik las net ene hupotheekfoldertje en wat bestaan er veel hypotheeksoorten. :eek:
Ik dacht dat er maar 3 waren ofzo, maar ik zag er 8 ofzo! |
Nee, niet :') omdat jij naar Dr Phil kijkt (goed, ook wel een beetje), maar vooral :') voor Dr Phil omdat hij een wandelende hersentumor is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
En dan is 3 jaar nog.. een termijn waarop je wel KUNT trouwen. Maar een jaar is helemaal achterlijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ging het niet om de intentie te hebben (ooit) te trouwen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jaaa, het bidden helpt! De cake komt mooi op en het hele huis ruikt nu naar honing. <3
|
Maar misschien is de Amerikaanse traditie gewoon anders.
|
Ik ben überhaupt geen intenties wanneer het gaat om trouwen. Vind het vrij nutteloos, maar om nou te zeggen dat ik het absoluut nooit zou doen, not really.
|
Citaat:
Citaat:
Maar brrrr, ''van de markt afhalen.'' Goede man die dat lukt, laat staan met te te trouwen. |
Sowieso lijkt het in Amerika vaak alsof de bruiloft zelf de prioriteit heeft en niet het huwelijk dat erna volgt. Wat een heisa altijd om zo'n feestje. Mijn god.
En als je dan soms op TV die brides-to-be ziet, dan zou je als kerel toch hard wegrennen? Damn. |
Zo, ik ben klaar met die ellendige Duitse rekening *O*
|
Hm, ik hoop dat de cake ook nog een beetje lekker wordt. Misschien heb ik te veel honing gebruikt. Of te veel bakpoeder, ik heb echt geen idee hoe je dat moet doseren. Hoeveel bakpoeder heb je nodig per cake? Fizzle-fluffy fizzle naamzoek, jij weet dit. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
En nu ga ik braaf weer studeren ipv nadenken over trouwen, forellen en bakpoeder. :y. |
Citaat:
Studeer ze! |
Grote opruiming/schoonmaak hier!
(misschien ga ik me daar wat beter van voelen :o) |
AARGH WILLEN DIE KUTKINDEREN BIJ ELKAAR IN BED EN MOET IK HET EXTRA BED WEER WEGHALEN /rage. :mad::mad::mad:
|
Oeps, toen was ik ook in beeld. Op tv lijk ik nóg een stuk dikker...
|
Neeeee, ik heb veel te veel bakpoeder gebruikt en nu smaakt mijn cake naar bakpoeder. :'( Bakpoeder is vies.
|
Citaat:
"How many cameras are on you?" :D(y) Disclaimer: Stukje uit Friends. Niet als belediging bedoeld. |
Als Rationeel zijn vaatdoeken zo hoog neerlegt dat ik er niet bij kan.. betekent dat dan dat ik niet hoef schoon te maken? :p
|
Citaat:
Net lekker zelfgemaakte gehaktballen gehad a la mam. *O* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:47. |