![]() |
Wat doe je op een weekendavond als je niet uitgaat
Ik een beetje tv kijken (Als het heel laat is MTV, want verder is er dan niks leuks op), een beetje op de laptop surfen, wat lekkers eten, muziek luisteren en dat was het wel zo'n beetje :D
En jullie? |
met vrienden of met m'n vriend spelletjes doen of een film kijken of gewoon kletsen. Als ik vroeg thuis ben, nog even forumen :p
|
Dom lullen en bier drinken met huisgenoten, tegen elkaar FIFA 11 doen op de bank of een filmpje kijken. Verder een beetje computeren, tv kijken en als ik er doordeweeks niet meer aan toegekomen ben nog wat huishoudelijke taken zoals de was doen, stofzuigen, schoonmaken en sowieso afwassen.
|
Eh... forumen natuurlijk :y
Verder: ander internet, dvd's kijken, lezen... |
Uitgebreid koken, lekker met een reality-tvprogramma mijn eten opeten, daarna nog een serie kijken en ijs eten, en dan vroeg naar bed. Ik vind dat heerlijk :bloos:
|
forummen, chatten, tv-kijken, lekker eten zoeken en opmaken, soms lezen, de kat vervelen en andersom.
|
Maar eigenlijk doe ik dan dus precies hetzelfde als op een doordeweekse avond. :bloos:
|
Of werken.
|
Internetten, film/serie kijken, kletsen met vrienden/mn vriend, iets bakken, lezen.. Maar momenteel is het 100% scriptie in het weekend :')
|
Citaat:
Citaat:
|
Mensen uitnodigen. Of soms op zondag avond, als ik daar geen zin in heb ga ik een beetje internetten, blowen en films kijken met mijn vriend.
|
Even werken aan een spel waarvan ik weet dat ie toch nooit afkomt '-.-
Dan film kijken, vrienden uitnodigen enz. Sowieso, ik mag nog niet eens uitgaan :o |
Filmpje kijken, naar n voorstelling, vrienden op bezoek of andersom, niksdoen/boekje lezen, seksfeestje, het ligt er een beetje aan waar ik zin in heb en hoe moe ik ben van de voorafgaande week.
|
Citaat:
|
Citaat:
Afgezien van het seksfeestje precies dit. |
pagga slaan
|
Citaat:
|
Ik vind dat een seksfeestje wel onder 'uitgaan' valt :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga naar de seksfeestjes van Martino en chill.
|
Hetzelfde als op andere avonden..? Studie/werk als het echt moet, en anders socializen met vrienden danwel familie en dat is dan meestal samen eten, film kijken, wandelen, lezen, seks (dat alleen met vriendje dus :P), de stad in, etcetera.
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:33. |