![]() |
Mars der Besaaiving in de saaiende hitte #1434
Hoi! Bij nader inzien heb ik toch helemaal geen zin om te slapen. Ik bedoel, het is ochtend, geen nacht.
Wie heeft er berichten geplaatst? Totaal aantal berichten: 501 Gebruikersnaam Berichten fizzle-fluffy 49 Absinthe 45 Brenda97 41 Schrödinger 31 Onait Sirch 23 Azèche 23 Quis 2.0 21 snoopy 20 Sabir 20 Sarah 20 Lorelei 19 Pierrot 19 MiBe 18 Luud 18 Syori 15 Dobermann 13 Rivka 13 SweetSmile 13 Interglot 11 Rationeel 9 Wout 9 .sann 8 Martiño 7 Gnork 5 Thomasvan'taug 5 Stefenootje 4 mijamoto 4 lentekriebel 4 Andijvie 3 Little Phoebe 2 bloemmetje97 2 Noedelhap 2 Paranoide 1 Sherlock 1 Uice 1 Michelangelo 1 Pippeloen 1 |
Grr lukt nog niet. Volgends mij ben ik sow kaartje kwijtgeraakt toen die uitelkar viel de trap af op school.
|
Eindelijk hij doet het, ik had poas iets verkeerd ingesteld.:facepalm:
@ syori je hebt gelijkt. |
Citaat:
|
Zo, adres doorgegeven aan Menzis, ASN, DUO, huisarts, dela, bibliotheek, quest, twentse welle, tijdschrift voor geneeskunde en medisch contact :Y
|
koffie. goed idee.
|
Aan de Menzis had niet gehoeven want die krijgen dat van de gemeente al doorgegeven :wijsneus:
|
Oh :o
Aan de belastingdienst wordt ook door de gemeente gedaan :Y en aan het BIG-register denk ik ook? Want dat is ook van een ministerie. |
Nu heb ik een lief mailtje terug van de assistente van mijn huisarts waarin ze vraagt of ik van apotheek ga veranderen. Hm ja dat is op zich wel een goed idee :o maar dat doe ik morgen, ik ben nu wel klaar met dingen regelen.
|
Het is het einde van de maand en ik heb geen beltegoed, maar wel geld om nieuw te kopen. :|(Y) Dat voelt goed.
|
1 nieuwe foto op profiel.
|
Citaat:
|
Danku
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en het is per maand opzegbaar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Radio van TV (H)
|
Citaat:
|
simyo is kpn netwerk als het goed is. dat is wel prima.
|
Ik zou de kpn niet vertrouwen, want ze vinden het vervelend als je netwerk stabiel is :(
|
Heeft iemand trouwens tips voor dit meisje? Dat kan toch niet kloppen, dat ze door ziekte geen examen kan doen en dat ze dan niet eens het jaar over mag doen van school :confused: maar ik weet niet goed naar wie ze kan stappen om dat te fixen.
|
lol, ik heb geen shirts of overhemden meer.
|
Citaat:
|
ik heb nu vodafone helemaal goed. Bij t-mobile dat had ik op mijn vorige phone, en dar had ik altijd ruzie, soms kon ik niet sms of bellen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet erg? Wie zit er te wachten op harige biertieten en -buik?
|
De mensen naar wie jij nu toe moet? :(
|
Ik voel me gewoon ziek met dit weer (n)(n)(n)
|
Ik heb een knetterijsje (y)
|
Het is misschien iets overdreven. Echt de deur uit moeten is geen sprake van, maar ik heb sigaretten nodig en ik wil een bestelling ophalen. En nu jij over ijs begint, heb ik ook ijs nodig.
|
ijs jammie, morgen wordt het hiet zeker meer dan 35 graden. Dat is me te warm, ik ga vragen of ik na school mag zwemmen bij vriendinnne van mij ik moet er toch heen voor iets af te maken (in de vakntie schoolwerk (n)), las mijn vader het huis niet te koop gaat zetten in de vakantie mochten we zwemmen in ons mega zwembad.:(
|
Hm heb je niet een huisgenoot om een shirt van te lenen? Of een vies shirt dat niet al te vies is (y)
|
In de derde klas heb ik meegedaan aan de provinciale ronde van het Europees JongerenParlement. Dat deed ik samen met vier anderen uit Enschede, waaronder een meisje van een andere school, dat ik daarna nooit meer gezien of gesproken heb. Facebook stelt haar nu voor als mogelijke facebookvriend terwijl we géén gedeelde vriendjes hebben :confused: HOE WETEN ZE DAT
|
Citaat:
Citaat:
|
met 'las' bedoelt ze 'als'.
|
als het huis niet te koop wordt gezet, wat wel het geval is. kan het grote zwembad op.
|
Ik kreeg Paranoide voorgesteld als Facebookvriend. Dat was even mysterieus.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik smelt :s
|
Ik wil graag twitter maar dat mag niet van mijn ouders.
|
Citaat:
Ik gebruik wel hetzelfde email adres voor facebook als ik toen voor alles gebruikte, geloof ik. Dus wat dat betreft zou het kunnen, als zij ook nog hetzelfde adres gebruikt en in die 11 jaar nooit haar adresboek heeft opgeschoond. |
Citaat:
|
Maargoed, ik heb haar gerequest, want ik wil wel weten wat ze tegenwoordig doet :Y
|
godver, het is 30 graden hier o.0
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:19. |