![]() |
Muziek saainres #1436
sfadasdf
|
Wat vinden muggen nog meer vies, naast citroen?
|
Snap je mijn punt?
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat betreft het tweede heb ik wel degelijk meer bewondering voor een nummer dat technisch goed in elkaar zit dan eentje die toevallig in je hoofd blijft hangen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Fuuu ik had zo'n lange post gemaakt, is het topic dicht en krijg ik 'm niet meer terug :mad:
|
Lol gewoon vorige pagina?:D
|
Ik hou van vakantie<3
|
MiBe, ik had verwacht dat je wel een vriendverzoek oid had gestuurd vanuit lastfm!
|
Citaat:
@Jasper: the xx moeten ze helemaal niet remixen :( Verder: (net was het een uitgebreider verhaal maar /lui) Je hebt gelijk. Maar ik weet inmiddels wat ik mooie muziek vind en in die genres verdiep ik me dan wat meer. Op festivals en dergelijke kom ik dan wel weer andere genres tegen, zoek af en toe wat op, maar over het algemeen vind ik elektronische muziek buiten festivalsetting gewoon niet heel boeiend. En ik zou ook nooit naar een festival gaan waar geen bands staan, maar enkel dj's. Er zijn overigens wel uitzonderingen: netsky vind ik echt fantastisch, ook thuis. |
:) |
Citaat:
|
The xx heb ik weleens geluisterd. Vond het een beetje een matig aftreksel van Low.
|
Citaat:
|
Er is trouwens erg veel goede elektronische muziek, maar er is dan ook een stuk meer dan alleen repetitief gestamp.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
:mad::mad: |
En @Kazet Low heeft inderdaad wel redelijk wat van de XX weg ja. Of eigenlijk andersom dan. Nou ja.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En als we het dan echt over geniale muziek hebben:
:D:D <3 |
Ik ga maar eens richting bed denk ik. Trusten folks!
|
Yeah, ik moet zo ook maar eens gaan. Slaap fijn bijna volwassen jasper ;)
|
Citaat:
Things We Lost in the Fire Binnenhalen die handel! |
Citaat:
http://i53.tinypic.com/n9eg0.png Ik zweer jou swa *O* |
Citaat:
|
Citaat:
(For the record: ik vind het geen goede muziek, ik vind het wel geniaal grappig) |
Citaat:
|
Bovendien zou ik sowieso hoog in je aanzien moeten staan, want ik ben behoorlijk gaaf :y
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mooi dat je het met me eens bent, anders wordt dat ook weer een discussie ;) |
Wat doe je eigenlijk in het dagelijks leven MiBe? En waar kom je vandaan?
|
Citaat:
|
Het is maar even Lonely Island half uur geworden hier <3
|
Citaat:
|
Jij dan? Jouwe staat niet ingevuld :P
|
Citaat:
The great destroyer, in the fishtank 7, songs for a dead pilot, the curtain hits the cast, long division en I could live in hope staan erop. Maar ik 'koop' het wel even (Y) |
Citaat:
|
Citaat:
(Heb ook 3 jaar in Zwolle gewoond) Ik woon in Utrecht en studeer Rechten :) |
Citaat:
Ik moet duidelijk naar bed (N) :D Hij stond ook helemaal onderaan :( :D |
Citaat:
Ik woon op kamers in Wezep, mijn vriendin woont in Dalfsen (daar ben ik ongeveer net zoveel als op m'n kamer) en mijn ouderlijk huis is in Bavel. Op die fiets :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:22. |