![]() |
Ideeloos..
Hay (:
Over een paar weken ga ik met vriendinnen op kamp en op dat kamp heb je een bonte avond. We willen ook meedoen maar het probleem is dat we ideeloos zijn.. :D Misschien hebben jullie een idee..? |
Hadden wij ook (op de basisschool).
Hoe bedoel je 'meedoen'? Iets opvoeren of je kleding? Is er geen thema om het op te basseren dan? |
Voor een bonte avond moet je juist iets heel fouts doen dat iedereen kent. Ga je gezellig Rickrollen!!
:D(Y) |
Linda, Roos en Jessica doen het ook altijd goed op een bonte avond.
|
Citaat:
|
Je kan van alles doen. Een toneelstukje, een liedje playbacken (iets van Kinderen voor Kinderen of Marco Borsato of Jan Smit of Justin Bieber of wat dan ook), een dansje, een quiz. Als je een toneelstukje doet, is het het leukst om dingen die tijdens het kamp zijn gebeurd erin te verwerken. Als je een quiz doet, kan het ook over de gebeurtenissen van het kamp zijn, maar je kan bijvoorbeeld ook een muziekquiz houden (liedteksten vertalen en laten raden, of een liedje opzetten en wie het het eerst herkent) of een reclamequiz (slogans e.d. laten raden).
|
Citaat:
Maar wij dachten aan een liedje uit een musical ofzow.. Alleen weten we niet welk liedje we kunnen doen. We hebben ooit een keer grease gedaan, dat was ook echt laggen! Maar om dat nou nog een keer te doen.. lijkt me ook geen goed idee! Iemand misschien nog een idee? |
K3!
|
Citaat:
Ik ga het voorstellen! Nog meer ideeën zijn welkom (: |
Als je met zijn vijven bent is het haast crimineel om dan níet de Spice Girls te doen op zo'n avond. Maar dat is ook een beetje van na jullie tijd he :(
|
Citaat:
We hadden wel bedacht om deze te doen: http://www.youtube.com/watch?v=RQa7SvVCdZk Maar dat vond onze leiding niet goed ofzo omdat er ook nog kleine kindjes bij zijn.. :rolleyes: |
Citaat:
Citaat:
|
Oeh, sSpice Girls flashback hier :cool:
Maareh... Je kunt ook Take That doen. Of de Backstreet Boys. Of nou ja... weet ik veel: andere mensen die met z'n vijven zijn? |
Of je gaat gezellig de Macarena dansen! Wedden dat iedereen dat leuk vindt. :D
|
Dankjewel voor alle ideeën!
|
Citaat:
Citaat:
S Club 7? :o hoewel die met 7 waren, maar ach. |
Citaat:
Maar goed, misschien goocheltrucjes? |
Citaat:
Goocheltrucs (Y) win. Of een GTST toneelstukje :D ofzo? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
haha bijna alle dingen die hier genoemd worden zijn 90's :D <3
|
Al die dingen zijn dan toch vóór hun tijd :confused:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik bedoel dat iedereen het heeft over ná hun tijd, maar het is toch vóór hun tijd?
|
Citaat:
|
Nouja, voor m'n tijd.. Het zal wel aan mij liggen. Maar ik ken de bands wel bijna allemaal :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:55. |