![]() |
Onervaren meisjes?
Hoi meiden,
Ik ben een jongen van 18 en heb nog nooit seks of iets dergelijks gehad. Ik zou graag met meisjes willen praten die dit ook nog nooit hebben gedaan. Ik ben er niet op uit om seks te hebben, maar er gewoon over te praten en zo het een en ander te leren. Je moet er verder niets achter zoeken. Als je interesse hebt kan je me toevoegen op msn :) Mijn adres is - Hopelijk tot snel :) Bart |
Als je het een en ander wil leren, kun je beter opzoek naar een meisje die daar wel ervaring mee heeft.
|
Citaat:
|
Ik heb liever meiden die nog onervaren zijn omdat die vaak niet zo betweterig zijn wat dat betreft... Kwilde gewoon bijv. bespreken wat die meisjes lekker vinden enzo... Mochten er meiden zijn die wel wat ervaring hebben en er over willen praten ;) VOeg me maar toe...
|
Citaat:
|
Voeg me dan maar toe ;)
Bart |
Sorry ik pas.
|
Ik krijg zo het gevoel dat deze meneer wel op seks uit it. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is iedereen die hier een topic opent. |
Citaat:
Dit is een gewoon een contactadvertentie. Slecht verhuld, I might add. @MiBe: Ik bedoel het in deze context. Natuurlijk wil iedereen seks, maar hij mag er niet naar gaan zoeken via een contactadvertentie en dat is het blijkbaar wel. |
Het gaat mij totaal niet om referenties... Het gaat erom dat ik en een meisje op hetzelfde 'niveau' kunnen praten...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar je weet toch wel IETS van seks? Hoezo zou je dan niet met een ervaren meisje kunnen praten?
|
Wel iets natuurlijk ;) Maar kvoel me denk ik iets zekerder omdat ik dan niet zo dom over kom :P
|
Citaat:
|
Hoezo weet je nog niet zoveel van seks dan?
|
gewoon geen ervaring mee ;) puur een beetje de biologielessen enzo he ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als hij geen gelijk had had je dit topic niet nodig lijkt me.
|
Of hij is gewoon verlegen.
|
Seksualiteit is niet bedoeld om (msn)contact met iemand te zoeken, dan mag je naar contact gezocht. Als je reacties wilt hebben van onervaren meisjes oid kun je daar een (nieuw) topic over openen, waarbij de reacties dus gewoon in het topic worden gegeven en men elkaar niet via msn hoeft toe te voegen. Alhoewel ik niet precies weet wat je nu van elkaar wilt leren/weten, maar misschien kun je dat concreter maken. Of gewoon dit board meelezen, misschien steek je er wat van op.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:46. |