![]() |
Welke deo gebruiken jullie?
Ik mag weer eens meedoen aan een campagne van The Insiders en ik mag de deo Sanex Dermo Repair testen. Deze is speciaal gemaakt om de okselhuid te beschermen en te herstellen. Hebben jullie deze al gebruikt en wat is jullie mening erover? Wat voor deo gebruiken jullie anders? Helpt deze tegen hevige transpiratie?
Na een tijdje testen vind ik de Sanex deo niet helpen tegen echt hevige transpiratie. Maar dat heeft bij mij nog geen enkele deo gedaan. Wel had ik uitslag van de hitte en schuren van de kleren en die was heel snel weg met deze deo. Wat herstellend betreft, maakt hij dus wel zijn belofte waar. |
Ik heb ook een tijd lang Sanex sensitieve gebruikt, maar na verloop van tijd vond ik 'm tegenvallen, heb nu sinds 1 week de nieuwe Nivea black & white in gebruik, deze vind ik tot nu toe redelijk goed werken. Wil ook wel eens 8X4 en Rexona proberen.
|
Nivea - fresh&naturel
Prima(y) |
Axe. Wel vaak verschillende. Heb nou niet echt 1 deo die ik altijd koop ofzo.
|
Normaal altijd Axe. Op het moment Dove Men +Care. Reden: Kreeg het gratis toen ik scheermesjes bij het Kruidvat kocht. Ik vind Axe toch wel wat lekkerder. Maarja, zonde om weg te gooien toch?
|
Ik wissel af. Heb een hele tijd Dove of Rexona gebruikt, die vind ik allebei wel fijn. Nivea vind ik niet fijn, die is zo vloeibaar en duurt lang voor ie opgedroogd is. Op dit moment gebruik ik Sanex, ook wel vloeibaar en minder poederachtig maar droogt wel snel op en werkt goed. Rexona vind ik vaak vlekken geven in kleding, Dove vind ik ook fijn.
|
Ik koop meestal iets in de aanbieding. Op dit moment Nivea geloof ik. En altijd neutrale geuren/merken, sommige merken schijnen te denken dat de werking van deo 'm zit in de zweetlucht overschaduwen met een dirty ass parfum.
|
Ik gebruik nu al een hele lange tijd bourjois, dat heb ik ooit eens goedkoop ergens kunnen kopen. Het is nu bijna op, dus misschien ga ik nu weer wat anders proberen. Maar ik ben wel tevreden over bourjois.
|
Playboy-play it lovely
|
Ik heb zo'n gevoelige huid-parfumloze waar ik de naam compleet kwijt van ben. Deoleen? Werkt prima geweldig.
|
Ik gebruik alleen een parfumdeo, geen antitranspirant en het werkt dan ook niet tegen zweten maar dat doe ik ook niet zo erg. Vogue Extravagant is mijn favoriet, sowieso vind ik de deo's van Vogue het lekkerst ruiken. Ik gebruik wel altijd rollers.
Als je echt iets tegen zweten zoekt, ik hoor veel goede verhalen over iets dat Odorex heet. Ik ken het verder niet maar misschien kun je het proberen. |
Momenteel eentje van Dove, maar zodra het wespenseizoen weer echt toeslaat schakel ik meestal over op helemaal geurloze, die ene met die kristalletjes waarvan je zelf het flesje nog moet vullen met water. Ik wil mijn deo niet heel erg ruiken, want daar heb ik parfum voor...
|
Ik gebruik Vogue, eigenlijk altijd n andere,
maar die 4packs wil ik nooit meer want ik vind t nu wel genoeg geweest, zolang dezelfde geur... |
Oderex schijnt inderdaad erg goed te zijn. - helaas heb ik die nog niet gezien in de plaatselijke buurtsuper, haha!
Ik gebruik sinds een maandje of 2 Rexona, die vind ik het best tot nu toe. Maar Sanex moet ik dus niet kopen, goede tip, dankjewel! (y) |
Ik gebruik een stick: Nivea Dry Comfort. Werkt goed tegen zweet en er komt geen lichaamsgeur door. (y)
|
Eéntje die ik op mijn knietjes in de gangpad van de winkel het lekkerst vind ruiken. :O Komt meestal uit op iets wat roze is, met lelies en/of rozen ofzo, geloof ik. Ik let verder niet echt heel erg op merk, maar momenteel heb ik FA zo te zien.
|
Vaak Fa en 8x4 want ik vind de geurtjes wél vaak lekker, of anders gewoon het goedkoopste huismerk. Ik zweet niet zo veel, dus ik wil geen anti-transpirant want dan werkt mijn koelsysteem helemaal niet meer.
|
Citaat:
|
Axe, verschillende soorten als Cool Metal, Dark Temptation en Excite
|
Meestal Rexona crystal clear, maar nu heb ik dove go fresh (cucumber & green tea scent).
Ik hou ook meer van een neutrale geur dan zo'n overheersende wc-spray lucht. Ik weet niet welk merk het is, vogue ofzo dacht ik? Die hebben deo's in allemaal leuke gekleurde busjes, maar die meuren echt naar bejaard mens. |
Ik heb nu Fa - Mystic Moments.
Prima! (y) |
Ik gebruik nu gilette en ga nooit meer terug naar die axe-troep! Die vind ik nu echt zo ranzig.
|
Citaat:
|
Maar ik heb diezelfde Dove nu ook, had niet door dat het anti-transpirant was... wtf waarom verandert dat spul in poeder onder je oksels??
|
Citaat:
Ken namelijk niet veel mensen die het ranzig vinden ... |
Ik gebruik Fa PinkPassion, want dat geurtje past bij mij. Het is geen anti-transpirant, maar die werken bij mij toch allemaal niet vlekkeloos (haha, vlekkeloos ;x). Vroeger zweette ik vaak zo erg dat ik vanalles heb uitgeprobeerd, maar niets werkt super. Nu is het wel wat geminderd gelukkig en ben ik zelf ook geen wanhopige puber meer.
|
Ik gebruik altijd Dove sprays, die vind ik een stuk beter werken dan andere deo's, ik merk heel duidelijk verschil bij mezelf. Ohja plus dat ze bij mij totaal niet irriterend zijn voor de huid, ik kan ze prima direct na het oksel scheren gebruiken, dat geldt ook niet voor elke deo.
|
Citaat:
|
Ik vind Axe anders niet beter dan die mierzoete vrouwendeo's, want Axe heeft altijd zo'n cheapass lucht.
|
Die Vice van axe is nog best lekker, de rest niet en dan vooral die chocolate bijvoorbeeld niet. Een paar weken terug was die gilette 1€ bij de c1000, gelijk een vooraadje aangelegd:p
|
Ik vond Axe Phoenix vroeger zo lekker ruiiken.. maarja, een jongen die ik leuk vond gebruikte die deo. :D Geen idee of ze die geur nog steeds verkopen, trouwens.
|
Van alles, ik heb niet echt een voorkeur.
Axe stinkt en dat hoor je niet meer te dragen na je 14e. |
Citaat:
|
Ik vind axe echt stinken, die geur is veel te penetrant..
Zelf gebruik ik gewoon de standaard nivea deo voor vrouwen. Geen idee hoe hij heet, maar hij voldoet prima en hij ruikt nog best aardig.. |
Adidas of Nivea, zolang die maar niet te nadrukkelijk aanwezig is dan is het goed!
|
Dove, meestal.
|
8x4 of hoe heet dat spul. Zit in een flesje. Ruikt niet en werk super!
|
rexona met aloë vera. prima spul (y)
|
meestal rexona, dove of nivea, afhankelijk van wat er in de aanbieding is, en dan de heldere rollertjes.
|
Ik kwam laatst dat wij geen Oderex in de buurtsuper hebben. Binnenkort dan maar naar de stad. :O
|
rexona, 8x4, fa, niveau
haast alles wel, als het maar lekker ruikt en niet te veel prikt. |
Citaat:
|
Ik gebruik eentje zonder chemische onnatuurlijke dingen. Biologisch én niet op dieren getest etc.
|
Vooral axe... niet echt altijd dezelfde, meestal diegene die weer net nieuw is op de markt.
|
axe choclate :D
|
Citaat:
|
Citaat:
ik vind het de enige echt lekkere deo van axe |
Dove Men + Care, Extra Fresh :D
|
Ik wissel tussen rexona, sanex en dove.
De groene van Rexona en dove en de zalmroze van Sanex. Vraag me niet hoe ze heten. |
Dove voor een fris gevoel en Odorex creme tegen heftig zweten als het nodig is.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:48. |