![]() |
Hulp nodig!
Oké, ik ben een jongen van 14, en ik zit met een probleempje...
Er is een meisje dat ik goed ken (wat verrassend op dit forum), en zij weet dat ik haar leuk vindt. Het probleem is, ik ben te verlegen haar te vragen...:facepalm: Iemand tips? _O_Van tevoren al bedankt._O_ |
Tja. Kent ze je alleen op het forum of ook ergens anders?
|
Je moet haar niet "vragen", maar iets met haar gaan doen zodat je haar beter leert kennen. Als ze daar geen zin in heeft weet je genoeg.
|
Citaat:
"Zullen we vanmiddag even de stad ingaan", of "wil je zaterdag naar de bios" zegt ze ja hihihi dan is het raak, zegt ze: nee loser rot op... dan heeft ze geen interesse:o |
Moet ze niet hem op een anderen manier leren kennen? Gewoon eerst innerlijk zodat ze weet met wie ze naar de bios gaat
|
Citaat:
|
Straks is TS ( niet persoonlijk) een vent van 40
|
Citaat:
Hij heeft het over een meisje die hij kent, maar niet durft te vragen. Hij refereert alleen naar het subforum waar hij op post ( liefde en relatie, hij is een jongen en kent een meisje ) Dus neem aan dat ze elkaar al een beetje kennen, en dus geen man van 40 is... |
Je hebt wel gelijk maar zag nergens ken maar goed =D
|
Citaat:
|
Dat kennen zal wel goed zitten, en dat is ook juist het probleem...
het is mijn beste virendin:s |
zo dan zit het kennen zeker goed. maar ga je wel eens uit met haar als vrienden. naar bios of de stad?
|
Citaat:
Citaat:
|
daar heb je groot gelijk in...:(
|
Citaat:
|
Citaat:
Vergeten idd, en gewoon als vrienden verder gaan.!;) |
Citaat:
|