![]() |
Wij missen .saainn nog steeds! #1440
Omdat we je zo lief vinden, .sann! :o
PIEMELS! :D http://www.yourfunnystuff.com/wp-con...chandelier.jpg <3 |
Awww. Sinds wanneer killen piemels topics? :(
|
|
|
Oh yes, hoef m misschien toch niet te ruilen! Ik had nog boxjes, niks bijzonders, heel klein ook, en die heb ik nu aangesloten. Echt al stukken beter dan het geluid uit mn laptop!
Ik kan ze gewoon naast me neer zetten, echt superonhandig is het niet. Oh ik ben blij nu! |
Citaat:
Mijn laptop is erger, die kan het gewoon niet aan. Dus zodra ik in bed ga liggen zit ik zonder muziek. Nou ja, tenzij ik mijn desktop aan laat staan, maar dan moet ik het geluid zo hard zetten. :( Hmmz. |
GTA4 aan het installeren *O*
|
Citaat:
|
Portal 2 loopt ook al als een tiet op 1920x1200, 8xFSAA en 16x anisotropic filtering met alles op High (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh het is zo relaxed dat ik vanalles kan downloaden, zonder te hoeven denken aan de schijfruimte <333
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben zo lekker bezig met m'n nieuwe laptop, ik mag van mezelf doorgaan tot 7 uur of tot wanneer ik moe word :o
Hoef toch de komende dagen niet te werken of iets. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Pfft, stelletje luilakken!
|
GTA 4 werkt erg slecht. Mijn kaart en PC zou het moeten aankunnen, maar het geluid kraakt en af en toe blijft het beeld hangen :(
|
[Para] Dat komt doordat je een illegale versie hebt. Bij mij had 'ie ook kuren. En zelfs de legale versie heeft een aantal vieze bugs op de pc, het is een beetje brak geforward allemaal. [/Para]
|
Hoe heb ik in godesnaam dan gedacht dat je ook zo'n plaatje van mij had, uice? Ik denk het nl. nog steeds :D Maar goed, jij zult het wel beter weten.
En: goedemorrrrgen. Het is vruug. |
Goeeeedemorgen!
|
Citaat:
Portal 2 gaat allemaal prima qua performances, alles maxed out (y) |
Hallo Song of Ice and Fire e-books :cool:
|
Goedemorgen! *O* Ik heb NIET geleerd voor mijn proefwerken vandaag, en verwacht minimaal twee achten. :o
|
MORGEN!!!!!!!!!!!
Ik ben op het nippertje over*O* ik had geen 3tiende minder moeten hebben. |
*o*
|
Goeiemorgen! *O*
|
hoyyy
heb net een site gevonden waar je afbeeldingen krijgt die net echt lijken.Met 3D /absract/diepte enzo.. |
Goedemorgen. Ik heb vakantie! Of ja, min of meer. Ik heb morgen nog een herkansing, maar dat is vooral een diehard-omdat-het-kan-herkansing en het hoogste punt telt, dus, geen zorgen meer. <3 Ik ben klaar met schooldingen voor tot 1 september. <3 Mmmiiihijaaaa. <3 Nu is het een goede tijd om echt te leren nachtbraken! Of, ja, niet echt precies nu natuurlijk, want nu is het half tien 's morgens.
|
Suc6 ik hoef alleen volgende week mijn boeken in te leveren en rapport ophalen.
|
Citaat:
|
Hoi ik heb al heel veel geverfd en nu is de verf op dus ik ga naar de praxis! Doei
|
Citaat:
Citaat:
Hoezo dat dan? Welke vakken? |
Tot wanneer is .sann eigenlijk gebanned :(??
|
Citaat:
|
bitchfight! *o*
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij gaat er nú al met een jongere meid vandoor en we zijn nog niet eens op een quarterlife crisis... :| |
Citaat:
Wat ga je nu doen? Klappen :D:(?? |
Citaat:
|
Wat is Portal 2 een teringgrappig spel :D:D Stephen Merchant <3
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:48. |