![]() |
Voor het eerst verkering vragen
Hallo allemaal,
Ik zit met een probleem, ik wil graag iemand vragen maar ik ben een beetje verlegen en weet niet gped hoe ik het moet aanpakken. Ik ben ook bang dat ik afgewezen wordt, en dat ik daarna erg voor schut sta. Mijn vraag is dus of jullie advies hebben. |
1. zet dit op de goeie plek ;)
2. Niet nerveus zijn (als het lukt ^^) 3. Wees duidelijk |
hoe oud ben je?
|
Een romantisch liedje op de achtergrond. De kans dat de persoon in kwestie 'ja' zegt wordt daarmee verdubbelt!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
K1pc0rn schreef:
Hoe oud ben je? Ik ben al 14 en daarom schaam ik me er een beetje voor... Maar ik merk pas sinds een paar maanden geleden dat ik behoefte krijg aan een relatie |
Nou nou AL 14 wat is dat toch met mensen dat ze zo vroeg mogelijk een relatie willen hebben..?
|
Citaat:
|
Je moet het sowieso proberen...
|
gewoon wat draaideurpoes zegt...
maak contact, vraag haar mee en kijk hoe het op die date gaat. Mocht het echt goed klikken dan kun je is kijken of je vaker kunt afspreken, en misschien samen iets kunt beginnen. Maar meteen iemand "verkering" vragen is een beetje voorbarig |
Vraag haar mee naar een chille plek, het park ofzo, hang daar een beetje met haar rond en als je denkt dat het er het juiste moment voor is vraag het dan. Vertel haar eerst gewoon dat je haar leuk vind, als ze positief reageert vraag je haar. Zorg wel voor een comfortabele sfeer, als jij heel nerveus bent zal ze dat merken en dat maakt alles ook een beetje awkward voor haar. Zorg dat je zelfverzekerd bent, want geloof het of niet, dat kan. Succes, ik hoop dat ze ja zegt! :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:10. |