![]() |
Naakt door het huis lopen
Heb jij wel helemaal naakt door het huis gelopen toen er niemand thuis was.
Vertel ook hoe oud je toen was. |
Wat heeft dit met seksualiteit te maken?
|
Citaat:
|
Lichaam en gezondheid
|
Lifestyle :cool:
En ja, ik doe het weleens snel tussendoor bij mijn ouders als ik weet dat er niemand is, als ik voor het douchen even ga plassen ofzo. Functionaliteit ftw. |
Lifestyle ja. ;) Ik verplaats het even!
|
Dat doe ik wel eens, als er niemand thuis is.
|
Regelmatig. Ik woon alleen.
|
Ik ga me niet helemaal aankleden om naar de wc te gaan midden in de nacht maar verder loop ik nooit naakt door mn huis
|
Na het douchen loop ik wel eens vaker naakt door het huis, omdat ik na het douchen nogal klam en nat aanvoel. Hierna trek ik dan een badjas aan. Maar ik woon dan ook geheel zelfstandig en op 3 hoog kan niemand vanaf buiten zien dat ik naakt door mijn woonkamer loop, tenzij ik voor het raam ga staan.
|
Nooit, we wonen hier met z'n negenen en vanaf buiten kan je zo mijn kamer in kijken, want er hangen geen gordijnen.
|
Mmh soms als ik gedoucht heb of in bad ben geweest en ik ben wat vergeten te pakken ofzo, dan loop ik naakt of halfnaakt even heen en weer, maar dit doe ik niet als er iemand boven is ;)
Verder heb ik niet de behoefte om als ik alleen thuis ben bv. naakt door het huis te lopen. |
wat is dit voor vreemde vraag? ken je iemand dan die nog nooit naakt door het huis heeft gelopen?
Ik snap ook niet wat leeftijd ermee te maken heeft.... maar goed : ik loop weleens naakt door het huis ja, na het douchen moet ik altijd eerst even drogen en creme smeren. Maar daarna kleed ik me aan anders krijg ik het koud. |
ja zo vaak
|
Als ik het huis voor mezelf heb, ja! Heerlijk om gewoon vanuit bed het huis vrij door te lopen.
|
Eigenlijk nooit...
|
Gisteren nog, was kleren vergeten voor na 't douchen. Was niemand boven dan he
Maar verder eigenlijk nooit ;) |
bwa af en toe doe ik da ook al is er iemand in huis alleen als er vreemde zijn doek dat niet. kwestie van opvoeding denk?
|
Eigenlijk alleen na het douchen.
|
Nu, ik ga uit bed (naakt) en ga douchen dan.
|
Ik kleed me eigenlijk alleen aan als er iemand langs komt of ik het huis uit moet. Anders blijf ik lekker naakt. Het eerste wat ik doe als ik thuis kom is me uitkleden. En mijn vriend, waar ik mee samenwoon, vindt het alleen maar leuk.
|
Ts keihard aan het masturberen na al die verhalen over naakte forummers.
|
Soms als het heel warm is buiten. 's Avonds lekker koud douchen en dan tot je naar bed gaat niets meer aan doen.:y
|
s avonds slaap naakt en als ik dan naar de wc moet dan ga ik me echt niet aankleden
|
Ja regelmatig. Ik vraag me af waarom je mijn leeftijd dan ook wil weten. Is het geiler als ik 16- ben? Of juist als ik 40+ ben?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb dat weleens gedaan en ik typ dit berigt ook in mn naakie dus ja ik doe het en mn leeftijd is 11:lief:
|
ja als er niemand is en de eerste keer dat ik hhet deed was
10 jaar omdat toe ik voor het eerst allen thuis mocht blijven |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:39. |