![]() |
Seksplek
Wat is de raarste plek waar jij ooit seks hebt gehad? Of waar zou je graag seks hebben?
Post het hier :D |
Hm ja wat zijn rare plekken. Nee niet echt rare plekken ofzo.
Ik zou wel eens seks willen hebben op het strand bij zonsondergang maar dat vind ik niet raar. |
Tsja ik vond op het speeltuintje wel raar, en verder wel eens in een auto ofzo of inderdaad op het strand
|
raar? niet echt,, miss kleedhok in zwembad :D
Wa ik wel is zou willen? in auto, caravan, op een jacht met zonsondergang, |
Hmm, dat moet toch denk ik wel het trappenhuis zijn van het gebouw waar mijn vader een appartement had.
|
In een holle boom.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In een weiland -O-
|
op school, we waren zo gestrest van allerlei mensen die langs het klaslokaal liepen dat we allebei niet klaarkwamen xD in het bos of op het strand is trouwens echt awesome :D
oh er zijn nog genoeg plekken waar ik seks wil hebben: -in een trein -in een hangmat -in een zwembad -op een waterbed -in een ballenbak *-* -op het dak van een gebouw :) |
Waar doel je op met seks? Pijpen, beffen, wippen, lekker naaien? Neuken, trekken, dikke tieten graaien? Pikken voelen, kietelaartje likken? Klaarkomen, sperma slikken? Schaamlippen, penis, anus vingeren? Met je lange piemel slingeren? (p.s. voor de modder-etertjes helemaal gek worden: Dat is de tekst van dat liedje.)
Het een gebeurt op een andere plaats dan het ander natuurlijk :D |
Citaat:
Ik heb wel eens in het park, in mijn auto, zwemhokje, strand en in het kantoor op me werk sex gehad... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In een lasergame hal
|
Bij een concert.
|
Citaat:
|
Op een balkon! ;)
|
in een zwembad hokjee was wel goed ! :D
|
op school, kleedhokje een keer :)
|
In een bioscoop in de operatiekamer (bij de projector) en op de bar, denk ik.
En in de keuken tijdens het koken (nee, echt). Verder kan ik niet echt dingesen bedenken. |
Afgetrokken worden in een bioscoop zaal.
De film was nogal slecht :'D |
Oh en een achtbaan. Soort van. Maar dat zal wel niet tellen. :o:o
|
In een kinderdagverblijf, tussen de slapende kindertjes. 14.gif
|
uhm... niet egt super gek ofzo,... is vast allemaal al gedaan
in de bioszaal, in de trein, in een pashokje, achter van die grote film reclameborden in de bios, in de duinen de rest zou ik zo egt niet meer weten |
Ik denk dat idd iedereen het wel eens heeft gedaan achter die grote film reclameborden in de bios!
|
Op het dak van mijn huis
|
een vriendin en ik waren het erover uit dat aanrecht echt een geile plek is haaha
verder zou ik het niet weten, buiten is altijd wel spannend denk ik |
Niet echt neukseks, maar wel eh.. andere activiteiten ergens in het donker op een dijk met windmolens. Er liepen ook nog schapen rond in de buurt, geloof ik.
|
In mijn dromen, das echt een geile plek. :p
|
Citaat:
|
Daar doelde ik ook op. Rustig aan, rustig aan, het komt nog allemaal wel.
|
Zijn er veel mensen die het bed van hun ouders hebben geprobeerd? Ik overwoog het en dacht toen :') No.
|
Citaat:
Sliepen we daar wel in als ze op vakantie waren ja.... gewoon schijt aan |
Ik ben met het stappen in een darkroom terechtgekomen waar ik seks heb gehad, maar dat was een vergissing
|
Heb weleens in het bed van de ouders van mijn ex seks gehad (ja wel met mijn ex :p). Maar daar sliepen zijn ouders eigenlijk allebei niet in, zijn vader sliep altijd in zijn atelier en zijn moeder altijd op de bank.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb wel eens seks in het bed van mijn ouders gehad. Ik heb een eenpersoonsbed en toen zij op vakantie waren heb ik daar met mijn ex twee weken lang in geslapen en dus ook seks gehad. Maar daarna netjes de lakens verschoond.
|
In een bar, staande tegen de koelkast, op het aanrecht van de keuken, op het bed van mn ouders, in het bubbelbad, oh en deze vind ik het leukste ; op de skatebaan.
|
Zo'n locatie als de skatebaan snap ik eigenlijk niet zo goed. Het is niet comfortabel en waarom specifiek daar dan? :o Op een glijbaan voor kleine kiendjes is nog wel grappig, of dat je je in de keuken niet kunt bedwingen, etc. Maar sommige locaties zijn zo random..
|
@ Lusi
You'll never know if you never try. Ik zei het uit de grap, maar hij reageerde er serieus op. Dusja.. :P |
Buiten, in een woonwijk, in de avond, tegen een boom aan.
|
Citaat:
Ik denk dat de vreemdste plek een 2000 jaar oud Romeins badhuis was. |
Citaat:
En op een stoel op de rommelzolder. |
in de garderobekast bij mijn ex thuis, zijn ouders gaven een feestje en we kwamen niet verder dan daar xD wel een beetje riskant als er iemand zou komen of weg zou gaan, alle jassen hingen er namelijk in haha
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:50. |