![]() |
De dorpelingen hebben het weerwolvensaai gewonnen #1444
*O*
|
Wie heeft er berichten geplaatst?
Totaal aantal berichten: 501 Gebruikersnaam Berichten Schrödinger 83 Quis 2.0 41 Pippeloen 38 snoopy 37 Brenda97 21 Chick Rock 17 Noedelhap 17 Syori 17 Azèche 16 Interglot 14 Geel 13 Absinthe 12 Onait Sirch 12 Rationeel 12 .sann 12 sann 12 Commendatore 11 Uice 11 Adamczowice 10 Carn 10 Martiño 10 bloemmetje97 9 Stefenootje 9 Michelangelo 7 Sabir 6 Tink* 6 Macrador 6 MiBe 6 Sherlock 6 Thomasvan'taug 5 Mc Kauw 4 SweetSmile 3 Calculi yukon 3 Gnork 3 Elmp 1 White Trash 1 |
Je kon niks beters bedenken? :o
|
Nee. :o
|
Zeg dan snel iets, kan ik het nog veranderen.
|
Ook apart trouwens: reacties kunnen op dit tijdstip eeuwig duren, maar het nieuwe wsz topic is binnen 1 seconde gemaakt
|
Citaat:
|
Prima.
|
En het nieuwe topic was zo snel aangemaakt omdat ik het al had openstaan in een ander tabblad, en alleen maar Ctrl+Tab en Alt+S in hoefde te drukken. :y
|
Goedenacht!
Ik ga zo slapen. |
Het forum is een beetje doods, komt goed uit, want ik ben moe, dus ik ga naar bed.
Toodles :) |
Ik ga naar bed, doeg!
|
Zwakkelingen.
|
Ik ben nog wakker!
Ik ga nu weer een dramatische Dr. Phil aflevering kijken :o:o |
Ik ga ook maar een aflevering van iets kijken terwijl ik mijn nachtmutsje wegwerk.
|
Prima avondje in de stad én op tijd thuis, wat ben ik toch een verantwoordelijk meisje :cool:
|
he sann, ander account en geen ava meer? :|
|
Citaat:
Citaat:
|
pom pom pom
|
hey mensenkinderen, ik heb de scriptieprijs gewonnen :bloos:
|
Wauw Luud, wat gaaf! Gefeliciteerd!
@ Sabir: nou, vertel eens! Waarom heb je mij geliefde gemaakt? |
Gefeliciteerd Luud :cool: (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ugh een vroegertje voor mij vandaag, moet over een uur al beginnen met werken ;x
|
Godsamme en nu heeft Absinthe een ban :D(N)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Ik mis minke :(
|
Haha, doorgaan met flamen na waarschuwing.
|
Haha, hele wwwww 1 voor 1 een ban :(
|
Ze komt over een paar uurtjes langs! *O*
En ik hoor vanuit Finland dat ze het geld hebben, dus waarschijnlijk ga ik daar vier jaar wonen en werken! *O* |
Wtf, Quis is ook geband. :|
|
Citaat:
en *O* hoewel de combinatie misschien niet heel handig is ;) Citaat:
|
Citaat:
En Duitsland is niks meer van gehoord of? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jeetje, het is maar goed dat we Geel als forumbaas hebben gekregen, dan komt er tenminste 1 forumbaas van DK ook echt op DK :|
|
Citaat:
|
Missy ook met d'r voornemen om meer te gaan posten en dat ze anders zou denken over aftreden. Afgelopen 2 maanden maar liefst 100 posts! :eek: Waarvan de helft niet op DK :D(N)
|
Verder vind ik alle forumbazen natuurlijk superlief, duizendkusjes :bloos:
|
Ik had trouwens wel "Schrödinger <3 Saaiori" als titel verwacht. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: