![]() |
Tips m.b.t. (anders) masturberen
ik ben een lichamelijk gehandicapte jongen en wil van andere lichamelijk gehandicapte mastrubeer tips.
En in het algemeen voor hoe kan ik (anders) masturberen. - Em. |
Waar/hoe ben je gehandicapt? Want als er niets mis is met je piemel en je handen/armen denk ik niet dat er veel verschil zit tussen een 'gewoon' en een gehandicapt iemand.
|
kan niks met m'n benen, maar gehandicapte hebben toch vaak een andere manier van mastruberen.
een voorbeeld ik mastrubeer met een speciale fles om in te plassen als ik geil wordt stop ik m'n pik erin en beweeg ik hem hard heen en weer tot ik klaarkom. |
Dan denk ik niet dat dit topic speciaal voor gehandicapten hoeft te zijn. Ik kijk even of er niet al zo'n gelijksoortig topic is (andere manieren om te masturberen) en anders maak ik deze wat algemener. Want ook sommige mensen zonder handicap willen wel eens wat anders proberen oid.
Edit: nee, wel andere topics over masturberen (over waar je aan denkt en hoe vaak), maar niet één of tips/andere manieren. Ik pas je topic/titel even aan, zodat ook niet gehandicapten zich aangesproken voelen. ;) |
oke dank je voor je hulp
|
maar even voor de duidelijkheid ik kan alleen zittend in een stoel of liggend in een bed mastruberen
|
ik was namelijk vergeten te vertellen die ik mijn linker hand ook moeilijk kan bewegen op de manier zoals ik het wil
|
En ringen om je lul? Dan wordt hij stijf en doen die ringen het rukwerk zegmaar
|
Offtopic reacties verwijderd. Dus graag een beetje serieus blijven.
Je beide benen zijn volledig verlamd? Dus geen last met plassen of dat je dat niet onder controle hebt? Want dan lijkt het mij dat je hetzelfde kunt masturberen als mensen die niet gehandicapt zijn. Het kan wel zijn dat jij anderen dingen lekker vindt. Dat is een kwestie van uitproberen. |
niet verlamd ik kan ze wel bewegen en ik heb er wel gevoel in maar ik kan nie lopen of staan dus ik ben ben beperkt in de manieren waarop ik kan mastruberen
een voorbeeld sommige mensen mastruberen op hun knieën dat kan ik ook nie dan val ik om |
MASTURBEREN, jemig Em.
|
Pff, rotwoord. :bloos: Sorry! Ik vond het al raar, maar ik vind het sowieso een raar woord.
|
Omdat je het nooit gedaan heb zeker?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor de rest zijn er vibrerende ringen in de handel en ook nog masturbators die trillen en die je op je eikel zet of waar je je lul in kan doen. Deze ringen en masturbators werken op batterijen. Ikzelf heb niets van dit alles uitgeprobeerd. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:29. |