![]() |
Ook maar psych meeting troep in dicht vorm...ofzo...
Zou ik het wagen
Haar hand te pakken En te vragen? Doen maar, is vast oké 'is er iets?' Met tranen in je ogen 'er is niks'. Denk je dat ik dat zou geloven? Gokken, duidelijk raak Je hoeft niks te zeggen Je hoeft niks te doen Je hoeft niks uit te leggen Je ogen zeggen alles al Hoe verder we komen Hoe minder je van me wilt weten Loopt van me weg, wil niet naast me zitten Even denk ik bij mezelf Zal ik het laten gaan? Maar ik probeer door te zetten ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ Stil zit je daar Je kaken op elkaar Je ogen nemen niet echt op Wat gaat er in je om? Ik denk zo vaak Ik wou dat ik wist wat er in je om gaat Als je tegen je praat Praat je gezellig terug Maar dan weer stil Zou ze denken wat moet ik nou? Wat moet ik zeggen? 'k verzin maar iets... ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ Een grote mond Maar zo'n klein hartje Verlegen geef je haar een hand Mij sla je over Twijfelend neem ik je op Ik voel me ongemakkelijk Wij passen niet bij elkaar Een ander de grond in boren Past niet bij mij Maar toch schijnt het vandaag zo te horen Terug boren moet, waarom doe je zo? Zo'n mooi en lief meisje...wees het dan ook. ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ Onzeker, twijfelende ogen Een ontzettend mooie meid Lieve ogen, lief gezicht In zichzelf gericht Dichtbij mag niemand komen Je blijft de hele dag lachen De hele dag speel je toneel En toch zeg je zo veel Je toneelspel is goed Maar jij bent nog beter Volgende keer wil ik jou zien Zonder toneel er om heen ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ Tussen twee vuren Je hebt wat te verduren... Je ogen zien wat ik niet wil dat ze zien Ik zie je kijken Ik weet dat je het ziet Je staat op Knijpt even in mijn schouder Kriebels in m'n buik Een warm gevoel van binnen Ik sta niet alleen Later in de trein Je bent verbaasd Wat was er aan de hand? 't lag niet aan jou 't was alles bij elkaar 't is ook weer goed Allemaal Tis allemaal niet zo veel soeps...maar 'k wil het ff kwijt...ofzo...dat iedereen zijn 'eigen' gedichtje zelf kan lezen, ga niet die mensen allemaal mailen... :S [Dit bericht is aangepast door Juliah (24-10-2001).] |
Ik weet niet welke voor mij is, maar ik vind ze wel mooi! http://forum.scholieren.com/smile.gif
Zal het ook eens proberen, maar morgen oke? Liefs, Anne |
Citaat:
|
Ik vond t een mooie ervaring Juul.. Ik zet morgen ook mijn verslag op DoP.
(l) Sofie |
ben der niet bij geweest.. maar vind het mooie gedichtjes.. mooi verwoord wat zo'n dag kan losmaken. toch zou ik nooit meer naar een meeting gaan..
|
Citaat:
|
Met tranen in je ogen
'er is niks'. Denk je dat ik dat zou geloven? dit vind ik echt het mooiste stukje, weet niet wrom, maar ja, verder had ik m'n mening al persoonlijk gegeven... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:43. |