![]() |
gezocht band manager en songtekst schrijfster
beste meiden
ik en mijn band zoeken een manager en een songtekst schrijfster de manager moet de leeftijd hebben vanaf 19 jaar en de songtekst schrijfster van 9 tot 16 in Heerlen noord als je interesse hebt mail mij dan groetjes iloveu and the band |
Ik denk dat het beter is dat je je eigen teksten schrijft, dat doe ik namelijk ook. Zo kun je een hoop zeggen zonder het te zeggen en een hoop dingen verwerken.
|
ja weet ik maar ik weet niks ik heb geen inspiratie dat is het probleem
|
Heey,
Ik ben Blossom (dat is zo niet mijn echte naam:)) Ik ben 13 en ik schrijf heel erg veel songs. Ik woon absolutely niet bij je in de buurt, maar kan tog over mail&telefoon? Ik componeer alleen niet, ik speel zelf namelijk niks. Nja, als je interresse hebt hoor ik het wel;) XXX Blossom |
Citaat:
|
mijn band en ik hebben besloten om jou advies niet op te volgen als je het zelf beter kunt moet je dat maar doen maar wij doen het op onze manier:mad::mad::mad::evil::evil::evil:
dus hier niet meer op want als je dat doet reageren we wel terug maar op die manier van reageren zal je niet bevallen!!!. |
Citaat:
|
http://digitaldaily.allthingsd.com/f...e-facepalm.jpg
Ik vraag me af waarom ik dit nog zou openlaten, als je toch zo reageert op goede raad... |
Ik vraag me trouwens af waarom het een schrijfster moet zijn?
|
Citaat:
De poststijl van iloveu bevestigd dat alleen maar verder natuurlijk :p |
Citaat:
|
[/URL]
Ik vraag me af waarom ik dit nog zou openlaten, als je toch zo reageert op goede raad...[/QUOTE] Gefeliciteerd Mutant *O* Citaat:
|
Citaat:
Niet als ik mijn leuke teksten naar ze door stuur :o[/QUOTE] Ze willen een schrijfster :bloos: |
Citaat:
Was meer sarcastisch bedoeld ;) Mijn teksten die ik ooit geschreven heb willen ze niet heur haha |
Citaat:
Mijn teksten die ik ooit geschreven heb willen ze niet heur haha[/QUOTE] Ow ik dacht dat je serieus was :bloos: |
Citaat:
Haha :P Ben je het quoten trouwens verleerd ofzo? :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:41. |