![]() |
Google Plus
Google heeft kort geleden een eigen sociaal netwerk gelanceerd die moet gaan concurreren met facebook genaamd Google Plus. Zijn er mensen die al op google plus zitten en wat vinden jullie ervan?
Ik heb zelf net een invite ontvangen en wat rond gekeken.. het lijkt allemaal verdacht veel op facebook maar google heeft wel een paar leuke features toegevoegd Video: als je invite wil dan moet maar ff pm-en |
Ik heb eens gekeken wat het voorstelde (Ik ben zelf samen met een docente en wat mede-mediavormgevers op jacht naar wat er allemaal rondgaat in de social-media-wereld).
Het zovéélste social media platform. Weinig spannends, als je het mij vraagt. En tja.. Dat mensen het gaan gebruiken voor 'de leuke features moeten ze natuurlijk zelf weten. Van mij hoeven ze in ieder geval niet te verwachten dat ik het ga gebruiken. :) |
Ik hoor ook sommige zeer positieve reacties, echter kan ik er ook niks bijzonders aan vinden.
Maar mocht er nog iemand interesse hebben, kan je even pm'en voor een invite. |
Ik wil wel graag een invite, ik heb Lotte^^ even gepm'd ook ;)
|
Ik heb al teveel invites gedeclined. Ik zie echt geen reden waarom ik deze facebook kopie zal gebruiken.
|
Awih, ik ben nog te jong om Google Plus te gebruiken ofzo. Ik ga even opzoeken hoe ik mijn leeftijd om hoog kan schroevennn. :P
|
Dat kan dus niet. Jammer Google, jullie hebben weer een klant minder voor Google+.
|
Ben wel benieuwd of het wat is eigenlijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor mij toont het genoeg overeenkomsten met facebook om niet interessant te zijn. Zeker omdat het van google is.
|
ik heb het gezien en gehoord ja, het lijkt me veel te veel op facebook, en ik ben net van facebook af dus nee ik ga het niet gebruiken.
|
Het lijkt erg veel op facebook maar die cirkels lijken mij wel cool :D
En ik hop toch fan het ene naar het ander social media dus google+ kan er ook wel bij |
Citaat:
Qua vormgeving ziet het er best okay uit. Verder is het gewoon onzin. Het begint langzamerhand op mijn straat te lijken.. In je eigen straat zit er een shoarmatent, maar in een straat verder zit nóg een shoarmatent. (Okay, je kan voor de afwisseling eens bij de concurrent gaan. Maar het is gewoon weinig verfrissend. Kopie van FB of niet. Veel social media sites hebben akelig wat gemeen.. Maar het een is toch nét iets bekender/beter dan het ander. =) En je zou eigenlijk mee 'moeten' doen omdat het "in" is. Ik zat laatst bij mijn social media workshop en dan werden mensen gewoon vreemd aangekeken omdat ze geen social media platform gebruikten.. :S En dan zijn het gelijk 'weirdo's'. Ik kan best snappen dat iemand geen behoefte heeft om hier aan mee te doen. Je wordt er tegenwoordig mee overspoeld en je moet als het ware voor alles en iedereen bereikbaar zijn. (Same goes voor de mobieltjes.) |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Heeft iemand enig idee of gokje wanneer Google+ voor iedereen open wordt?
|
Waarom wil je zo graag google plussen? Het is echt sowieso niet iets waar je je op hoeft te verheugen hoor. Gewoon facebook maar dan kutter.
|
Dat is voor iedereen persoonlijk. Het is inmiddels open voor iedereen! ;)
|
Ik zit pas net op Google Wave dus ik laat dit even voor wat het is.
|
Wacht even hoor. Is er iemand die mij kan helpen? Ben even het spoor bijster:
Als ik 'Henk' toevoeg aan mijn kring 'Vrienden' en hij voegt mij ook toe in zijn kring 'Vrienden' krijgt ie toch updates van mij? Maar dan heb ik toch helemaal geen controle over wie in mijn vriendenkring zit, of begrijp ik het nu verkeerd? |
Citaat:
|
Oh ik snap het!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:10. |