![]() |
Rondsaaiend ongedierte #1445
Muizen, pissenbedden, ratten, uilen, alles!
Wie heeft er berichten geplaatst? Totaal aantal berichten: 501 Gebruikersnaam Berichten sann 45 Martiño 45 Geel 43 Calculi yukon 38 Interglot 37 .sann 37 Quis 2.0 34 Azèche 30 Schrödinger 30 Stefenootje 21 Queasy 18 Tink* 13 Adamczowice 13 Uice 12 Nanuq 12 Rivka 12 Sherlock 11 Noedelhap 10 Sabir 7 Macrador 6 Thomasvan'taug 5 Dingaantouwtje 5 Gnork 3 Pippeloen 3 snoopy 3 Pierrot 2 Commendatore 2 deadlock 1 SweetSmile 1 Luud 1 Elmp 1 Jeuzus Geel, 43 berichten, wat is er met je aan de hand? :D |
:D
|
Uilen zijn prima. Daarvan hoef ik niet bang te zijn dat ze op mijn gezicht gaan zitten als ik lig te slapen.
|
Uuh. Nee, dat denk ik niet.
|
:eek: Ik wordtdtdt een spammerttt! *O*
|
Citaat:
Er was eerst een film met een trailer die best vaak op tv was, en daarin zag je een uil. Door die trailer werd ik toen heel bang dat er een uil voor mijn raam zou zitten. En ik heb de film zelf niet eens gezien! :D:facepalm: |
Wat maakt het uit als ze voor je raam zitten? Nou ja, liever niet. Maar, als ze maar niet in je kamer zitten :p
|
Citaat:
O en ik ben niet echt bang voor uilen hoor. Ik vind ze best gaaf. Maar wel een beetje... kriebelig. :o |
Oh dat is lang geleden dat ik nog eens bovenaan stond!
|
Goede titel :(
|
Er is hier in de buurt iets aan de hand volgens mij, superveel sirenes, en ik hoor allemaal knallen -O-
|
Als je sirenes hoort kun je even opzoeken wat er aan de hand is :y.
|
Hier hoor ik alleen maar lallende mensen.
|
Citaat:
|
112 meldingen :y.
|
Geel! Ik heb een vraag.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
00:54:51 03-07-11 Melding : A1 2287GZ 1147 BP ZOOMSEWEG PRINSES BEATRIXLAAN 1147 RIJSWIJK 52051
Regio : 15 : [HAA] Haaglanden Urgentie : O O O O O : HOOG Eenheden : 1520005 : Ambulance-15-105 GGD Den Haag |
Beatrixlaan is niet bij Steef :n
|
Nee, ik zie het al, er is een brand ergens, denk dat het daarvoor is.
|
Met urgentie middel!
|
Aha. Ik ging bij Friesland kijken, kennelijk sturen ze een ambulance naar Ameland toe. -O-. Alleen is het probleem dat er geen ambulance is op Ameland, en ik weet vrij zeker dat de eerstvolgende boot pas morgen gaat.
|
Voor de ambulance is er vast wel iets geregeld :y
|
Voor zover ik weet stuurden ze altijd traumaheli's richting Ameland. Maar daar ben ik niet meer zo zeker van. want het ziekenhuis waar die naartoe gingen staat er niet meer, dus ik weet niet eens of er nog een traumaheli is. -O-. Maar ik zie ze wel nog altijd heel veel vliegen.
|
En ik ga slapen, want mijn laptop accu is leeg!
|
Slaap lekker!
|
Citaat:
Citaat:
|
Stel je vraag LP!
|
Welterusten Interglot!
|
Seriously, sinds wanneer is Macrador nou weer forumbaas?
Wie moet ik pijpen om ook een aanbod te krijgen (met mijn banloze en slechts 2 kleine waarschuwinkjes die het niet waard zijn om te vermelden goede gedrag)! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En, nee :bloos: :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ga dat morgenmiddag dan doen en niet morgenavond 5 minuten voor je naar bed moet en K. ook nog moet helpen met zijn huiswerk enzo :p |
Citaat:
|
Citaat:
En, ok :bloos: Zal wel moeten. Kkkkkkkkkkkkkkk**schoolwerk, zo op het laatst :mad: |
Queasy is meer een onzinner geworden ja :y niks mis mee. Wel zonde van Tink* (maar dat had ik als dagen geleden aan Geel gevraagd, maar ik kreeg geen PM meer terug :p)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En Jeroen, zou jij niet al een halfuur geleden gaan slapen? :D;) |
Citaat:
Citaat:
Gewoon doen (y) laatste loodjes! |